VCDS mogelijkheden Kodiaq

Antera

Donateur
Soms zijn er zaken die niet makkelijk lijken maar ze zullen er vast wel over nagedacht hebben. Helaas is dit zover mij bekend niet te wijzigen. Je kan anders namelijk niet zien of je ACC aan hebt staan of niet
 

cloink

Actief lid
Ik vind dat ook best irritant. Ben gewoon om m'n kilometerstand te noteren na elke tankbeurt, maar dan mag ik niet reeds het contact hebben aangelegd, want dan is het nergens meer te zien. Beetje ridicuul, maar goed: first world problem, dat is duidelijk... :D
 

Rainesh

Forumguru
Wanneer zou je tijd hebben en kan dit ook overdag? Dan kan ik doorrijden uit mijn werk...
Ben iedere dag bezig met auto's. Dus afhankelijk van de planning kan het ook overdag ja. Stuur even een mail naar rainesh at hotmail .com

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

filas

Lid
Ik vind dat ook best irritant. Ben gewoon om m'n kilometerstand te noteren na elke tankbeurt, maar dan mag ik niet reeds het contact hebben aangelegd, want dan is het nergens meer te zien. Beetje ridicuul, maar goed: first world problem, dat is duidelijk... :D

Je kunt ook de Mijn Skoda App installeren. Daar kun je altijd de km stand op aflezen.
 

Rainesh

Forumguru
Oproep:

Ik zoek iemand met een Kodiaq/Superb of Octavia Facelift ZONDER het Canton systeem waar ik even wat aan wil zetten.

Gaat namelijk om Skoda Surround met Virtual Subwoofer! Is een geluidsoptie van Skoda.

Als je interesse hebt en morgen (25 mei) beschikbaar bent in de ochtend / middag. Stuur dan even een berichtje of mail.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

Antera

Donateur
Kan je iets meer uitleg geven over deze functionaliteit?


Dit geeft een mooie en voller geluid en hebben we nu uitgevonden hoe dit te activeren. Dit moet je zelf met eigen oren horen en daarnaast zal dit ook een menu optie extra geven. Als je langs komt dan weet je het en is het ook het beste met eigen oren te horen
 

anoppe

Actief lid
Als ik het goed begrijp ‘gewoon’ een andere afstelling van de geluidsinstallatie via softwareaanpassingen?
 

Okki

Donateur
Vreemd..bij mij niks laten aanpassen, maar ik heb gewoon beide opties (Amundsen 2016)

Of hebben ze dit bij latere versies er weer uit gehaald?
 
Bovenaan Onderaan