leon-cupra
Forumguru
heeft toch nog twee zitjes achteraan@leon-cupra TT is 2 zitter :-)

heeft toch nog twee zitjes achteraan@leon-cupra TT is 2 zitter :-)
perfect dusNja.. de achterbank op zich is inderdaad gene vette. Er zijn wel isofixen voorzien maar erg ruim is het vanachter zeker niet. Kinderen jonger dan 8 en dwergen, die kunnen erin![]()
Super! breng een mooie bos bloemen mee morgen en stel het voorperfect dus
Oudste is nu 6, jongste 4. Ze zijn ook niet van de grootste. Dus binnen een paar jaar passen ze er nog in. Zit trouwens 99% van mijn tijd alleen in de auto. Als ik de kids eens mee heb is het omdat mijn partner niet om de kinderen kan, en dan is het ritje max 5km.
zal nog niet voor morgen zijn. Net investering gedaan van een tweede woningSuper! breng een mooie bos bloemen mee morgen en stel het voor
Dit is de kofferruimte zonder dat de zetels zijn neer geklapt: FOTO
(als ik de foto hier wilde linken kwam het op zijn kant te staan voor een of andere reden)
doe je bestelwagentje weg, koop een glc AMG, maak er een lichte vracht van en je hebt je pretwagen. En 100% aftrekbaarWij hebben maar 1 privé wagen omdat wij zo weinig buiten komen en al zeker niet ieders afzonderlijk. Dus een kleine pretwagen zou hier wegkwijnen.
Je tikte dit toch niet met deze meneer in gedachten?doe je bestelwagentje weg, koop een glc AMG, maak er een lichte vracht van en je hebt je pretwagen. En 100% aftrekbaar
voor baby's hahahaheeft toch nog twee zitjes achteraan![]()
als je een S3 staan hebt en je 99% gewoon alleen rijdt (en als de kids mee rijden, kan er desnoods 1 vanvoor zitten), waarom zou je dan geen TT kopen? Live your dreamsvoor baby's hahaha
In die AMG gaat nooit zoveel inkunnen dan in mijn verlengde ford. Ik neem in 1 keer 22 broodmanden mee waar elk 20 broden inkunnendoe je bestelwagentje weg, koop een glc AMG, maak er een lichte vracht van en je hebt je pretwagen. En 100% aftrekbaar
AMG is 10 keer sneller dan je Ford, dus kan je 10 keer meer over en weer rijden. Dus kan je al je automaten vullen. Dus niet meer zagen dat je geen pretwagen kan kopenIn die AMG gaat nooit zoveel inkunnen dan in mijn verlengde ford. Ik neem in 1 keer 22 broodmanden mee waar elk 20 broden inkunnen
En mijn chauffeur rijdt daarmee ....AMG is 10 keer sneller dan je Ford, dus kan je 10 keer meer over en weer rijden. Dus kan je al je automaten vullen. Dus niet meer zagen dat je geen pretwagen kan kopen
Nu maar weer terug on topic![]()