Van vRS naar RS...

leon-cupra

Forumguru
Nja.. de achterbank op zich is inderdaad gene vette. Er zijn wel isofixen voorzien maar erg ruim is het vanachter zeker niet. Kinderen jonger dan 8 en dwergen, die kunnen erin :jaja:
perfect dus :D
Oudste is nu 6, jongste 4. Ze zijn ook niet van de grootste. Dus binnen een paar jaar passen ze er nog in. Zit trouwens 99% van mijn tijd alleen in de auto. Als ik de kids eens mee heb is het omdat mijn partner niet om de kinderen kan, en dan is het ritje max 5km.

• Leuk
Waarderingen: Caby

Caby

Forumguru
perfect dus :D
Oudste is nu 6, jongste 4. Ze zijn ook niet van de grootste. Dus binnen een paar jaar passen ze er nog in. Zit trouwens 99% van mijn tijd alleen in de auto. Als ik de kids eens mee heb is het omdat mijn partner niet om de kinderen kan, en dan is het ritje max 5km.
Super! breng een mooie bos bloemen mee morgen en stel het voor :bloemen::D

Dit is de kofferruimte zonder dat de zetels zijn neer geklapt: FOTO

(als ik de foto hier wilde linken kwam het op zijn kant te staan voor een of andere reden)

leon-cupra

Forumguru
Super! breng een mooie bos bloemen mee morgen en stel het voor :bloemen::D

Dit is de kofferruimte zonder dat de zetels zijn neer geklapt: FOTO

(als ik de foto hier wilde linken kwam het op zijn kant te staan voor een of andere reden)
zal nog niet voor morgen zijn. Net investering gedaan van een tweede woning ;)
Zal voor binnen jaartje of twee zijn. Maar dan komt de TT zeker op de shortlist, zo niet als enigste ;)
Koffer had ik al gezien. Is groot voor dergelijke sportwagen. Nu is hier bij ons niet belangrijk aangezien er ook nog een S3 combi op de oprit staat.

s-line

Forumguru
Oh,dan is het inderdaad een super “bij” auto zoveel TT. Als je met zijn alle weg wil al pak je de Superb..

• Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
@s-line , de superb wordt nu al altijd genomen voor de familietrips. Diesel en firmawagen, dan zou het spijtig zijn om op de privé wagen alle kilometers te zetten.

philippe bakker

Forumguru
Wij hebben maar 1 privé wagen omdat wij zo weinig buiten komen en al zeker niet ieders afzonderlijk. Dus een kleine pretwagen zou hier wegkwijnen :(.

leon-cupra

Forumguru
@Japanese Power ,
Onlangs dit gezien. Knap toch. Denk dat er evenveel broden in kan, dan in zijn huidige bestelwagen. En zijn ronde zal in 1u ipv 3u afgelegd zijn :D
14-1024x768.jpg

leon-cupra

Forumguru
voor baby's hahaha
als je een S3 staan hebt en je 99% gewoon alleen rijdt (en als de kids mee rijden, kan er desnoods 1 vanvoor zitten), waarom zou je dan geen TT kopen? Live your dreams ;)

Tijdje geleden zag ik eens een oudere kerel in een Porsche 997 cabrio. Op weg naar zee, dakje open en genieten van wagen en zon, samen met het gezin. Zaten op de achterbank ook gewoon twee tieners (min 16jaar). Geef die man eens ongelijk. Zit wss ook 99% van zijn tijd alleen in zijn cabrio.dus waarom dan kijken naar die 1% :jaja:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Caby

leon-cupra

Forumguru
In die AMG gaat nooit zoveel inkunnen dan in mijn verlengde ford. Ik neem in 1 keer 22 broodmanden mee waar elk 20 broden inkunnen
AMG is 10 keer sneller dan je Ford, dus kan je 10 keer meer over en weer rijden. Dus kan je al je automaten vullen. Dus niet meer zagen dat je geen pretwagen kan kopen :tongue:;)

Nu maar weer terug on topic ;)

Caby

Forumguru
@leon-cupra

Inderdaad, ik rijd ook 99% van de tijd alleen in de auto.
En als we dan met een paar man ergens naartoe gaan, moet ik niet rijden omdat ik maar 1 persoon kan meebrengen dus nemen we iemand anders zijn wagen. Ik mag dus altijd drinken :koffie: Als het maar een paar km verderop is zou het nog wel lukken om 2-3 extra personen te vervoeren. Ideaal is het niet.

Caby

Forumguru
Nu iets anders. Ik heb nog niet zo lang geleden vernomen dat mijn schijfremmen krom zijn door de hitte. Blijkbaar een redelijk gekend probleem bij de TT en nog sommige audi's.
Ik ben wat grondiger gaan zoeken op internet en ben tot de vastelling gekomen dat de remschijf vooraan links verkeerd staat. Dus in de verkeerde draairichting. En blijkbaar hebben alle mk2 rsen dit probleem. Ze gebruiken dezelfde remschijf voor beide kanten gemonteerd. Toch wel een serieuze fout van audi vind ik dan..! Hoe is het mogelijk dat zoiets kan?? Nu heb ik bij mijn wagen gekeken en inderdaad, die remschijf staat in de verkeerde draairichting waardoor die ventilatie kanalen niet deftig benut worden en uw schijven gewoon overhit raken en kromtrekken.
Wel een duur grapje om te vervangen. €1300 schijven plus blokken. Uiteraard ga ik aftermarket gaan want als je ze door de dealer laat veranderen heb je weer een omgekeerde schijf op je wiel zitten. :thumbsdown:

Rallye

Forumguru
Je kunt het ook gewoon de dealer uitleggen, toch. Let op: onderdeelnummer zus voor links en zo voor rechts?

Bovenaan Onderaan