Dennis Nijholt
Forumguru
Mooie Superb , Neptukker en het probleem van schoppende kinderen heb ik opgelost....bind gewoon de voeten vast met een haak in de bodem...en we kunnen hem dus zometeen bewonderen in Varseveld bij de tuning DSG optimalisatie.

Nou, dat is dan vast en zeker het tweeling broertje of zusje van die van Neptukker!![]()

Het probleem is de begrenzing van 250Nm voor de DSG-7 bakken. Dat kunnen ze bij TVS/DSG wel eraf halen en optimaliseren wat JD dus (nog??) niet doet.Ik had me al wat ingelezen en was reeds bekend met het DSG 'probleem'. Ze kunnen het koppel er ook langzaam in laten komen las ik.
Het probleem is de begrenzing van 250Nm voor de DSG-7 bakken. Dat kunnen ze bij TVS/DSG wel eraf halen en optimaliseren wat JD dus (nog??) niet doet.
klopt helemaal, de opbouw moet geleidelijk zijn en niet in 1 x vol het koppel er in knallen, dan is het snel einde oefening met je DSGJD kan en doet dat ook. Bel Mark maar even. En het is niet zo zeer de 250Nm als maximale waarde (Die kan veel hoger bedragen), maar de opbouw van het koppel is wellicht belangrijker.
Maareh, weet je dan zeker dat je de juiste keuze hebt gemaakt? De S2 is namelijk niet of nauwelijks breder dan een O2, en drie kinderzitjes passen ook niet naast elkaar, hooguit twee en een (smalle) zitverhoger in het midden, maar dat is voor degene die dan in het midden moet zitten niet bepaald veilig, van die harde stukken plastic naast het hoofd...Verder is extra ruimte (breedte) welkom want mijn vrouw is zwanger van de derde.....
Goed plan, ook voor de lezing svp.@Neptukker, zal ik je onder voorbehoud op de lijst zetten dan? zou leuk zijn! Kunnen we je bolide bewonderen.
jammer, wel een super kleur voor de superb, gefeliciteerd