Van Laar's autobedrijf te Rhenen

van Laar Rhenen!

Ben ook wel eens bij van Laar geweest, maar de service was toen allerbelabbertst.
We werden bijna de showroom uitgekeken en de verkopers toonden geen intresse toen ik een prijsopgaaf wilde hebben .

Ben er daarna nooit meer geweest, als je zo word behandelt wil ik er niet eens meer komen voor een foldertje!

En dat terwijl het bedrijf hemelsbreed 200 meter van mijn werk af zit?????

Ik ga wel naar een ander Jawes in Ede , Hegemans in Nijmegen of Marsman in Deventer.

Heb met Jawes en Marsman betere ervaringen Hegemans ga ik aankomende week denk ik met een bezoekje vereren.

Jullie horen wel hoe dat is gegaan.

Groetjes,

Skodafreak
 

Tallguy

Forumguru
Ik kan Jawes aanbevelen! Hugo of Martin runnen de boel daar en nemen, naar mijn mening althans, uitgebreid de tijd voor je. Kleiner dan Rhenen, maar wel kwaliteit!
 

joergarms

Senior Member
Ben het met Kensei eens.
Heb mijn eerste Skoda ook bij Jawes gekocht, 3 weken geleden, en tot nu toe is de service prima.

Ben voor mijn aankoop ook bij Van Laar geweest, je telt daar pas mee als je boven de 20.000 euro komt spenderen.
Helaas, dat zal ik daar nu dus nooit doen!!
Jawes heeft tot nu toe heel wat meer punten gescoord.
 

SkodaMan

Actief lid
Ik ben voor service naar van Laar in Rhenen geweest. Prima voormekaar daar, ook als je de auto daar niet gekocht hebt. Grote werkplaats met wascentrale en mooie showroom. Koffie is ook goed, helaas geen koekje.

Tot nu toe tot volle tevredenheid bij Jawes in Ede gewinkeld maar nu ik in Rhenen woon toch naar van Laar gegaan. 'k Zal er ook onderhoud laten uitvoeren en wellicht een nieuwe Skoda kopen in de toekomst.
 

joergarms

Senior Member
Hey Skodaman, zo zie je maar, ieders mening en ervaring kunnen sterk verschillen. Mooi dat jij het daar wel goed kan vinden.

Even iets anders, 16 september is er een Skodameeting in Houten, misschien al iets over gelezen op het forum, maar bij deze even een reminder.
Zou leuk zijn als je kan komen.
 

Chiel

Actief lid
Zeer positieve ervaring met Van Laar

Afgelopen zaterdag ben ik bij Van Laar geweest. Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en heldere informatie. Ook de offerte heb ik dezelde dag nog per email ontvangen. Ik ben nu dan ook in onderhandeling met de leasemaatschappij om mijn Octavia combi te gaan bestellen bij Van Laar en ik ben zeker ook van plan om voor onderhoud naar hun toe te gaan.

Er zijn vanuit mijn woonplaats genoeg Skoda dealers in de buurt (Arnhem, Nijmegen en Ede), maar omdat ik een goed gevoel heb over de service en betrouwbaarheid van Van Laar, heb ik geen zin meer om nog te gaan lopen shoppen.
 

MarcoO2

Forumguru
Heb mijn nieuwe O2 via Van Laar besteld. Ben bij drie verschillende Skoda-dealers geweest, maar Van Laar sprong er op meerdere punten bovenuit.

Gewoon kleine dingetjes, zoals de manier van aanspreken, koffie erbij, maar ook gratis de navigatiesoftware op mijn Columbus gezet (terwijl ik daar bij een andere dealer 100 euro voor moest betalen).

Ook de mededeling van Rolf van Laar "als er wat is bel je maar, ik woon bij de zaak dus tot een uurtje of acht 's-avonds kun je altijd terecht" doet het goed.

Tot nu toe is Van Laar alle afspraken op een goede en nette manier nagekomen. Hopelijk blijft dat zo in de toekomst!
 

ougie

Forumguru
Er is al een tijd niets meer over dit bedrijf geschreven. Heb er een paar weken geleden onze Citigo gevonden. Welliswaar via mijn oude vertrouwde garage gekocht, maar de verkoper kwam vriedelijk en eerlijk over. Vertelde geen verkoop praatjes en was eerlijk over de oorsprong van de Citigo, die als een van de eerste in Nederland was, en speciaal geinperteerd. Hij wilde trouwens zelf ook een prima bod op mijn inruiler doen. Prima bedrijf, voor zover ik kan inschatten.
 
Bovenaan Onderaan