JettaFreak
Actief lid
Van Laar\'s autobedrijf te Rhenen
Vorige week vrijdag begon dashboard te piepen: lage stand ruitensproeivloeistof. Ik naar Van Laar om te laten bijvullen, net als de afgelopen jaren bij de VW-dealer. Nieuwe auto, dus ik weet niet precies waar ik iets in moet gieten. Ik mocht contant afrekenen, 2,50 euro per liter. Gelukking vooraf gevraagd. Ik heb een leaseauto, en een van de kenmerken is dat je dan de kosten door de garage laat declareren bij de leasemij. Volgens Van Laar ging dat niet gebeuren omdat het opstellen van de rekening duurder was dan de ruim 4 liter die ik er later zelf heb ingedaan (betaald bij de BP in de buurt met de tankpas, principekwestie, ik stop er geen privégeld in). Nog even geïnformeerd: ook olie bijvullen, lampjes verwisselen etc moeten daar contant worden afgerekend door de berijder. Ongelofelijk toch? En dus wordt Van Laar niet mijn onderhoudsdealer. Van de op zich nog best veel verkochte LPG installatie riepen ze dat de lpg-tankinhoud ook kon worden afgelezen op de brandstofmeter tussen de kilometer- en toerenteller. Dit schijnt helemaal niet te kunnen. Al met al twee slechte beurten. Ga de leasemij vragen of ik niet alsjeblieft mijn Skoda mag laten onderhouden bij de VW-dealer. Zal vast niet mogen. Skoda De Meern wil mij niet naar het bedrijventerrein in Rijnsweerd brengen en auto Jawes lijkt onbetrouwbaar. Ben ik toch stukken beter behandeld bij Nieuwkoop. En de auto is geleased bij ING door een accountants/belastingadviesbureau, dus Nieuwkoop heeft er niets dan wel erg weinig aan verdiend....
Groet,
JettaFreak
Vorige week vrijdag begon dashboard te piepen: lage stand ruitensproeivloeistof. Ik naar Van Laar om te laten bijvullen, net als de afgelopen jaren bij de VW-dealer. Nieuwe auto, dus ik weet niet precies waar ik iets in moet gieten. Ik mocht contant afrekenen, 2,50 euro per liter. Gelukking vooraf gevraagd. Ik heb een leaseauto, en een van de kenmerken is dat je dan de kosten door de garage laat declareren bij de leasemij. Volgens Van Laar ging dat niet gebeuren omdat het opstellen van de rekening duurder was dan de ruim 4 liter die ik er later zelf heb ingedaan (betaald bij de BP in de buurt met de tankpas, principekwestie, ik stop er geen privégeld in). Nog even geïnformeerd: ook olie bijvullen, lampjes verwisselen etc moeten daar contant worden afgerekend door de berijder. Ongelofelijk toch? En dus wordt Van Laar niet mijn onderhoudsdealer. Van de op zich nog best veel verkochte LPG installatie riepen ze dat de lpg-tankinhoud ook kon worden afgelezen op de brandstofmeter tussen de kilometer- en toerenteller. Dit schijnt helemaal niet te kunnen. Al met al twee slechte beurten. Ga de leasemij vragen of ik niet alsjeblieft mijn Skoda mag laten onderhouden bij de VW-dealer. Zal vast niet mogen. Skoda De Meern wil mij niet naar het bedrijventerrein in Rijnsweerd brengen en auto Jawes lijkt onbetrouwbaar. Ben ik toch stukken beter behandeld bij Nieuwkoop. En de auto is geleased bij ING door een accountants/belastingadviesbureau, dus Nieuwkoop heeft er niets dan wel erg weinig aan verdiend....
Groet,
JettaFreak