Op die site staan foto's die je op de rechtstreekse chinese sites ook tegenkomt. Teksten zijn in het Engels. Er zijn inmiddels al heel veel websites die niets meer dan een schilletje op een buitenlandse webwinkel zijn. Voor zover ik kan zien is dit ook een handelaar die de spullen gewoon uit china betrekt.
De echte reden waarom het op het eerste gezicht af te raden is om hier te kopen:
Momenteel zijn onze leveringsvoorwaarden alleen off-line beschikbaar.
Neem contact met ons op om deze voorwaarden te raadplegen
Hoe moeilijk kan het zijn om deze op de site te zetten, naar mijn idee staat er iets in waardoor duidelijk wordt dat ze geen eigen voorraad hebben en dat de levering langer duurt omdat het uit ... (china?) komt.
Het zou zomaar kunnen dat het een goede webwinkel is, maar veel chinese webwinkels zoals dealextreme, focalprice etc. hebben zich al bewezen met lage prijzen en goede aftersales.
Dat Ronnie deze per ongeluk via de USA had besteld was een denkfoutje, hij dacht dat dealextreme Amerikaans was. DX zit echter in Hongkong.
Ik kan van OBD-tools in elk geval geen shopreview vinden.
Verder; laten we het gewoon gezellig houden hier, dat "knul" komt in mijn ogen een beetje denigrerend over.