Michel
Forumguru
Het was niet een makkelijke beslissing, maar na ruim 130.000 km te hebben gereden in mijn trouwe Octavia vond ik het zo langzamerhand weleens tijd worden om naar een opvolger te gaan kijken. Laat ik voorop stellen dat de Octavia tot op heden mijn beste auto tot nu toe is geweest, maar na vorige week een Superb Combi in Storm Blue metallic in de showroom van mijn dealer te hebben gezien en vandaag proef te hebben gereden was ik helemaal om! Weliswaar heb ik in een diesel proefgereden, maar na wat wikken en wegen en advies van de verkoper heb ik toch voor de 1.4 TSI versie gekozen.
Hier mijn configuratie:
- Skoda Superb Combi 1.4 92 KW/125 PK TSI Ambition Artic
- Kleur: Storm blue metallic
- Interieur: Emory zwart (zwart/zwart)
- 17" inch Trifid incl. 4 seizoenenbanden en slotbouten
- Reservewiel kit
- Trekhaak met afneembare kogel
Een erg complete uitvoering, waarbij nog weinig valt te wensen, want de Artic versie is nog completer uitgerust dan de Ambition Businessline. De Artic heeft namelijk ook nog:
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Geheugenfunctie op bestuurdersstoel en buitenspiegels
- Interieur Emory Antraciet met lederen/alcantara bekleding
- Sunset (extra donker getinte ramen achter)
- Verwarmbare voorstoelen
De auto wordt in januari 2013 geleverd, dus het wordt nog even wachten gedurende de komende feestmaand.
Hier mijn configuratie:
- Skoda Superb Combi 1.4 92 KW/125 PK TSI Ambition Artic
- Kleur: Storm blue metallic
- Interieur: Emory zwart (zwart/zwart)
- 17" inch Trifid incl. 4 seizoenenbanden en slotbouten
- Reservewiel kit
- Trekhaak met afneembare kogel
Een erg complete uitvoering, waarbij nog weinig valt te wensen, want de Artic versie is nog completer uitgerust dan de Ambition Businessline. De Artic heeft namelijk ook nog:
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Geheugenfunctie op bestuurdersstoel en buitenspiegels
- Interieur Emory Antraciet met lederen/alcantara bekleding
- Sunset (extra donker getinte ramen achter)
- Verwarmbare voorstoelen
De auto wordt in januari 2013 geleverd, dus het wordt nog even wachten gedurende de komende feestmaand.