USB Socket achterin

HarrieSkoda

Forumguru
@janhagen heb je nog iets gedaan met onze reacties?

Ik zie het bericht nu voor het eerst, en de wijze van montage is echt beschamend.

Je zou deze reacties eens mee moeten nemen naar degene die het ingebouwd heeft. Die is niet goed bij z'n kokosnoot hoor..
 

nilesair

Nieuw lid
Beste! Nu heb ik de onderdelen wel besteld en wil ik die inbouwen. Kan iemand mij helpen met de plus 12V van de sigarettenaansteker. Ik kan nergens een wiring diagram vinden welke kleur deze kabel moet hebben..
 

EdK

Forumguru
Meten is weten
1 meetpen op chassis van de wagen ( bout/moer ) en dan met andere meetpen op de draden meten van 12V aansl
Op 1 zal je 12V met en de andere niets of nagenoeg niets
Heb je geen universeelmeter dan kun je het ook uitzoeken met een 12V lamp ...
 

nilesair

Nieuw lid
@EdK dank.. Dat wou ik inderdaad gaan doen, maar misschien weet iemand dit meteen te zeggen. Ik kom namelijk niet gemakkelijk onder mijn 12v plug en moet ik de centerconsole, versnellingspook en digitale keuzeknoppen uitbouwen. Ik wil eigenlijk het liefst een extra zekering inpluggen in mijn zekeringkast (dashboard) maar weet niet welke connectoren ik daar voor nodig heb.
 

Michelv.

Forumguru
Dit is voor een FL

360.jpg


360.jpg
 

nilesair

Nieuw lid
Hello allemaal! Ik heb nu de meeste onderdelen binnen... Heeft iemand een idee op welk punt de 12V aansluiting moet en op welk punt de masse op de USB (dubbel) poort (zie foto)? Hier heb ik contact 1 en 4?
 

Bijlagen

  • IMG_20200131_211530_resized_20200131_091554598.jpg
    IMG_20200131_211530_resized_20200131_091554598.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 115

EdK

Forumguru
Zat er geen stekker met draden bijgeleverd ?
Want dan kun je nog herlijden aan de kleuren wat wat is !
Nu is het niet veelzeggend
 

nilesair

Nieuw lid
Andere vraag, heeft iemand de wiring diagrams van de DSG schakelplaat? Ik zou graag willen weten waar de 12v. van de verlichting zit (kleur draden)? Dan kan ik die gebruiken voor de spanning van het ledje achterin het opslagbakje.

Hopelijk kan iemand mij helpen...
 

JeSko

Forumguru
Hoe bevalt die Ford eigenlijk @heusinkveldb ? Is een heel knappe wagen en een werkelijk schitterende kleur! Staat zo eentje hier verder geparkeerd in die kleur, valt lekker op.
 
Bovenaan Onderaan