Amundsen Updaten Amundsen

Ik heb ook een abo op skoda connect. Ik krijg al een melding dat er een software update is. In mijn infotainment kan ik de software online downloaden en installeren Ik heb al een paar keer geprobeerd zelf te doen uit stille stand, maar het duurt zo lang. Wie heeft er ervaring mee?
 

Antera

Donateur
Op die site ben ik ook geweest. Ik heb echter geen sd kaartsleuven meer dus zal het toch wel anders gaan.
Je moet dit via een USB stick doen daarop de nieuwe navi zetten en deze erin steken. Het systeem gaat dan op de achtergrond vanzelf de kaart updaten is mijn ervaring op mijn Seat weet niet of dit ook bij jouw is. Maar vermoed van wel
 
En zegt hij dat het de kaartupdate is, of is het iets anders? Voor de kaartupdate heb je ook nog “Infotainment Online” nodig.

Dank voor de reactie!
Ik krijg de melding dat er een software update beschikbaar is en ik denk dat het gekoppeld is aan de kaartupdate en update voor infotainment waarop ik een abo heb. Ik heb niet met een draaiende motor de download online gedaan, wel kontakt aan, maar het duurt zo lang dat ik vrees straks met een lege accu te zitten. Toch met draaiende motor proberen?
 

Bijlagen

  • 20230123_145248.jpg
    20230123_145248.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 21

Rallye

Forumguru
Je kunt volgens mij gewoon stoppen als de download bezig is. Alleen de installatie moet je even de tijd geven - dat zegt de navi ook. Je mag dan niet starten.
 
Bovenaan Onderaan