Amundsen Update SW / FW of leave as is?

EdK

Forumguru
Maar dat is met onze Amundsen wel mogelijk @Cordoba maar de voorlopers kan het weer niet mee.
Ik kan ze ook laden voor mijne voor de DAB en meen FM zenders, maar eigenlijk nog nooit gebruik van gemaakt daar ik of Radio 4 of Radio 2 laat inbranden.
Wat dat betreft heb ik met dat tegenwoordig en een zender met 60&70 music genoeg om naar te luisteren.
En heel af en toe wil ik er nog wel eens een USB met eigen muziek tegenaan gooien....

zickeh

Lid
Dag allen, toch begint het weer te kriebel om het audio-systeem te upgraden. Zoals ik dit weer lees; klopt het dat ik alleen een RNS315, RCD330 of Zenec radio erin kan bouwen, of zou een aftermarkt/Chinees/Amazon radio ook mogelijk zijn?
Evt excuses voor het weer oprakelen van dit topic, maar mijn Amundsen+ (5JA035192L) heeft toch wel z'n beste tijd gehad :pieker: Alvast dank! (En natuurlijk fijn weekend..)

Is toch gewoon regulier dubbel din? Dus alles zou daar in kunnen. Vaak werkt allen de navigatie weergave tussen de wijzerplaten niet meer bij een niet VAG-systeem.

zickeh

Lid
Ik geloof het ook, maar als ik het aftermarket aanbod zie, kan ik weinig compatibiliteit vinden met de Rapid (Spaceback)... En de navigatie weergave op km teller display vond ik toch niets en gebruik ik ook niet. Hoop wel dat, welke radio ik ook aanschaf, de stuurbediening nog wel werkt. Erg handig om het volume snel te verhogen met 2 krijsende/ruziënde kids achterin

Ik heb vandaag wat research gedaan en denk dat ik de gok maar gewoon moet wagen. Hopelijk gaat deze upgrade ook iets positiefs doen tov de kwaliteit van speakers (originele...). Anders wordt dat de eerstvolgende upgrade

Nogmaals dank voor de reacties! En mochten er (betaalbare) radio's aangeraden worden, hoor ik dit graag

Bovenaan Onderaan