Uitvallen DSG7

Sand3r

Senior Member
Marco met een OOOOOO, het is Luco met ook een OOOOO. ;)

Het valt op dat Race Eend erg vaak JD moet ophemelen over andere bedrijven. Soms terecht, soms onterecht. Zoals in dit geval.
Maar SO staat er vol mee.

En Race Eend heeft zich overduidelijk vergist over wat "de skodarijder" weet.

Misschien moet JD Engineering er eens over na denken of Race Eend zich wel uit moet laten op een forum(welk dan ook) over JD Engineering?

JD heeft een goede naam als software matige tuner(oftewel, waar ligt de grootste kennis van JD?), dus je kan 'm alleen maar onderuit halen door dit soort discussies....
 

skodaoctavia2

Actief lid
Heel simpel slotje erop en verder gaan met je normale leven, en laat elkaar in de waarde.
Mannen praat het even onderling uit.
 

cvegreen

Forumguru
[MODERATORBREAK]Mag ik er eens even op wijzen dat hier het één en het ander kan uitgepraat worden tussen 2 partijen . Enerzijds race eend en anderzijds Luco mogen hier eens trachten bij te leggen . Ik zou zeggen doe het via pm . We zijn niet uit op sensuur . [/MODERATORBREAK]
 

Olavio

Senior Member
On topic

Heren,
Mag ik als topicstarter hopen dat deze draad weer on topic gaat i.p.v. te ontaarden in een welles-nietes over iets waar ik deze topic absoluut niet voor ben gestart en zeker niet om er een slotje op te krijgen!:mad:
 

Olavio

Senior Member
Hallo Lock

Momenteel geen probleem, rijdt als het weer oftewel een zonnetje. Maar het blijft knagen natuurlijk.:489:
 

lock

Actief lid
olavio

Top man. Ik ben nu bezig met offertes voor de 1.2 dsg en 1.4 dsg.
ff afwachten wat deze doen in de lease. ben er erg benieuwd naar.
hou ons op de hoogte als er wat verandert.
 

cvegreen

Forumguru
Olavio , sorry dat ik dat over het hoofd heb gezien . We hebben wel meer te doen dan alles van A to Z te lezen hoor , en inderdaad het quoten valt beter in het oog dan het ontaarden van je draadje . Goed dat je zelf eens de leden op het matje roept , dat is je goed recht . Je moet niet alles over laten aan ons mods hoor . Ik had gisteren al die ruzie in u topic gezien en daarop gereageerd .
 

Olavio

Senior Member
Beste cvegreen, dank voor je woorden. Ik begrijp dat een moderator ook maar net een mens is! :1819:
 
Bovenaan Onderaan