Uitnodiging Yeti in NL

freddy-a

Lid
24 jun 2009
182
7
16
Groningen
Dat zijn mensen die in hun (privé) blog een verhaaltje schrijven. Daar kan je geen uitgebreid verslag van verwachten.

En of het een gemiste kans is dat niemand van het forum is uitgenodigd.. Dan zou het geen eerlijk loting zijn geweest.

Beter zou het zijn om in haar blog een reactie geplaatst te hebben of ze hier alsnog een review wil plaatsen. Maar of Natasja dat nu nog wil..
 
20 sep 2006
72
3
6
ik had de Yeti al begin autustus in Tsjechie zien staan en rond zien rijden, dus de skoda garage ingedoken en daar stond hij al. Ik vind hem wat binnenkant veel op de 02 lijken wat grote betreft, behalve de kofferbak die is korter, leuke auto voor mijn vrouw of mischien voor mij als ik hem als 2 wiel aangedreven versie mag bestellen want 4x4 mogen wij in de lease nooit bestellen. Na deze tussenstap bij Ford komt er zeker geen Ford meer, rijd comfortabel, maar wat betreft kwaliteit in de auto ga ik weer (na mijn O2 en deze Mondeo) weer voor en Skoda dat is zeker.
 

cvegreen

Forumguru
9 jan 2008
2.770
132
53
52
Izegem, Belgium
Ik vind het ook wel een gemiste kans van PON, dat er geen echte skoda liefhebber bij het selecte gezelschap mocht zijn . We zouden dan misschien wel een echte beoordeling hebben kunnen lezen .
@ Walthertje , ik heb ook ford gereden . Heb daar ook nooit problemen mee gehad , maar wat skoda bij mij heeft los gemaakt had ford zeker niet los gekregen bij mij . ford is geen slechte auto , maar er ontbreekt iets . De vraag is alleen wat maakt skoda bij mij wel los , waar ford dus niet in gelukt is . Oh ja , ik ben een moeilijke gast daarin . Mijn Citroën BX heeft dit ook los gekregen , maar anders geen enkele auto en ik heb er al een aantal gehad.
 

Captain Hook

Forumguru
16 aug 2008
5.595
3.408
123
www.panomeister.com
Ik vind het ook wel een gemiste kans van PON, dat er geen echte skoda liefhebber bij het selecte gezelschap mocht zijn . We zouden dan misschien wel een echte beoordeling hebben kunnen lezen .
Leest er überhaupt iemand mee van Pon, op dit forum (al dan niet als gast zijnde)?
Vaak wordt Pon een arrogante houding verweten, dus of men open staat voor de op/aanmerkingen van merk liefhebbers c.q. suggesties is een groot vraagteken.:crazy: Het lijkt me dat op een positieve manier samenwerken juist de verstandhouding tussen importeur en klantenkring kan verbeteren. Per slot van rekening betalen wij met z'n allen, de boterham van de Pon organisatie.

ps: hetzelfde geldt natuurlijk voor de andere Pon merken.
 

cvegreen

Forumguru
9 jan 2008
2.770
132
53
52
Izegem, Belgium
Dat is nu eens een leuke gedachte , maar denk echt niet dat die mannen zich daarmee bezig houden , al zou het inderdaad een heel positieve swong kunnen geven aan hun .
 

Captain Hook

Forumguru
16 aug 2008
5.595
3.408
123
www.panomeister.com
Nou, van die tweede uitnodiging heb ik ook niks meer gehoord. Noch positief, noch negatief. :(

Dus dan zal dat ook wel niet doorgaan. Iemand anders al iets gehoord?
 

EdK

Forumguru
5 jan 2007
34.756
21.340
123
Nou, van die tweede uitnodiging heb ik ook niks meer gehoord. Noch positief, noch negatief. :(

Dus dan zal dat ook wel niet doorgaan. Iemand anders al iets gehoord?


Krijg steeds meer de indruk dat het een fake uitnodiging was of dat er maar een 4 plekken te vergeven waren omdat de rest voor de uitschrijving allangggggggggg vergeven waren !

Of mogen we dit niet hardop roepen ????
Wel meneer PON als u dit leest geef me per PM dan maar een uitnodiging als het niet zo is !
 

Bothje

Heel gewoon lid
29 apr 2008
916
44
33
Voorne
Nou, van die tweede uitnodiging heb ik ook niks meer gehoord. Noch positief, noch negatief. :(

Dus dan zal dat ook wel niet doorgaan. Iemand anders al iets gehoord?

Beste Bothje,
Je hebt je deze week ingeschreven voor de Sneak Preview van de Yeti. De belangstelling hiervoor was enorm. Helaas hebben we daardoor heel veel mensen moeten teleurstellen. Als volger van de Yeti willen we jou een nieuwe kans geven om de Yeti alsnog uitgebreid te kunnen ervaren. Daarom nodigen wij je graag uit voor het Yeti Testdrive evenement op vrijdag 18 en zaterdag 19 september bij Škoda Nederland in Leusden.
Test de Yeti, On- en Off Road.
Tijdens dit evenement kun je de Yeti uitgebreid aan de tand voelen… Gedurende een testrit van een uur ervaar je de Yeti tijdens een geweldig off-road parcours, dat volledig uit hout is opgetrokken. En natuurlijk ga je ook gewoon de weg op.
Let op: Er is een gelimiteerd aantal plekken beschikbaar voor jou en je bijrijders. Dus schrijf je snel in!

Vriendelijke groet,

Škoda Yeti team

Dacht dat iedereen deze vorige week had gekregen......
Heb zelf voor vrijdag ge-opteerd, met bijrijders.
Hoor het wel weer van ze.
 

EdK

Forumguru
5 jan 2007
34.756
21.340
123
Beste Bothje,
Je hebt je deze week ingeschreven voor de Sneak Preview van de Yeti. De belangstelling hiervoor was enorm. Helaas hebben we daardoor heel veel mensen moeten teleurstellen. Als volger van de Yeti willen we jou een nieuwe kans geven om de Yeti alsnog uitgebreid te kunnen ervaren. Daarom nodigen wij je graag uit voor het Yeti Testdrive evenement op vrijdag 18 en zaterdag 19 september bij Škoda Nederland in Leusden.
Test de Yeti, On- en Off Road.
Tijdens dit evenement kun je de Yeti uitgebreid aan de tand voelen… Gedurende een testrit van een uur ervaar je de Yeti tijdens een geweldig off-road parcours, dat volledig uit hout is opgetrokken. En natuurlijk ga je ook gewoon de weg op.
Let op: Er is een gelimiteerd aantal plekken beschikbaar voor jou en je bijrijders. Dus schrijf je snel in!

Vriendelijke groet,
Škoda Yeti team

Dacht dat iedereen deze vorige week had gekregen......
Heb zelf voor vrijdag ge-opteerd, met bijrijders.
Hoor het wel weer van ze.


Tja als je uitgekozen wordt , wat ik je van harte gun dan hebben we meteen de beste keuze van het forum !
De fotograaf van het forum die een proefrit gaat maken , Wel exiter plant maar alvast een extra harde schijf in je server , want mag bothje dan hebben we genoeg foto's te zien tot aan de introductie in october !:)
 

freddy-a

Lid
24 jun 2009
182
7
16
Groningen
Joepie, ik mag zaterdag over een week de Yeti in het echt gaan bekijken én een proefrit ermee maken!

Ik ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet en of de achterkant niet te erg op een Dacia Logan MPV lijkt. Ik ben benieuwd met welke motor de proefrit-Yeti is uitgerust (4x4?). En hoe groot hij in het echt oogt (in vgl met een Octavia Combi bijvoorbeeld).

Ben ook benieuwd of er nog meer forumgangers een uitnodiging hebben ontvangen! Ik mag zaterdag namiddag, samen met mijn vrouw. Misschien tot zaterdag?

Van harte gefeliciteerd, jij bent een van de honderd gelukkigen die op 19-09-09 een proefrit in de Yeti kan maken bij de importeur in Leusden!
Op deze dag kun je de Yeti zowel on- als off-road aan de tand voelen. Voor het off-road gedeelte is een spectaculair parcours opgezet.
 

EdK

Forumguru
5 jan 2007
34.756
21.340
123
Joepie, ik mag zaterdag over een week de Yeti in het echt gaan bekijken én een proefrit ermee maken!

Ik ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet en of de achterkant niet te erg op een Dacia Logan MPV lijkt. Ik ben benieuwd met welke motor de proefrit-Yeti is uitgerust (4x4?). En hoe groot hij in het echt oogt (in vgl met een Octavia Combi bijvoorbeeld).

Ben ook benieuwd of er nog meer forumgangers een uitnodiging hebben ontvangen! Ik mag zaterdag namiddag, samen met mijn vrouw. Misschien tot zaterdag?


Gefeliciteerd hiermee en wel doen hoor die rit !!
En zorg dat je flascard van 4 gigabyte geheel leeg is, dat de batterij van je camera VOL is en de reserve ook !!
En dan gauw die Yeti in en je vrouw die flashcard VOL laten schieten !!
Bij thuiskomst de mooiste selecteren en publiceren !!
En als jij de overeenkomst met PON tekent om geen foto's te maken dan heeft je vrouw NIETS getekend !!

Dus komop met die foto's van de buiten EN binnenkant !!

Oja, en nog heel veel plezier die Yeti dag !!
En ik zie de foto's over een week wel op het forum staan !!