Uitnodiging Yeti in NL

Captain Hook

Forumguru
Hebben jullie die ook gehad, de uitnodiging om de Yeti als eerste in NL te komen bewonderen op zaterdag 29 augustus?

---tekst v.d. uitnodiging---

Als volger van de Yeti krijg jij exclusief de mogelijkheid om de SUV van Škoda als eerste in Nederland met eigen ogen te bekijken.

Op zaterdag 29 augustus - ruim een maand voor de officiële release - staat de Yeti op een geheime locatie in het midden van Nederland. De bijeenkomst is besloten, er zijn maar 5 plaatsen beschikbaar. De inschrijving sluit woensdag 26 augustus om 17:00. Schrijf je dus vandaag nog in! Je mag één vriend meenemen.
De exclusieve preview bestaat uit:



Ontmoeting ergens op een geheime plek in midden Nederland
  • Presentatie ter plekke van Yeti door een expert van Skoda
  • Korte off road proefrit door alle deelnemers
  • Een heerlijke Yeti lunch
  • Volop gelegenheid voor foto’s en video
Het door jou gemaakte beeldmateriaal komt op de Yeti website. Voorwaarde van deelname is dat je een foto- of videocamera meeneemt om exclusieve beelden van de Yeti te maken. De meest bijzondere foto's en video's worden op de site hijbestaatduswel gezet.
Ben benieuwd of ik mee mag, lijkt me wel cool. :super:
 

Captain Hook

Forumguru
...volgens mij alleen diegenen die zich opgegeven hadden via hijbestaatduswel om de nieuwtjes van de Yeti te volgen...
 

EdK

Forumguru
Vandaag ook per mail binnen gehad maar niet ingevuld !
Toch geen tijd ervoor om langs te gaan, en ze zullen toch niet zeggen mhr EdK neemt u hem maar mee als u uw RR laat staan als inruil ! :D
 
Ik heb een of ander Flash-achtig mailtje gekregen en daar kon ik mijn postcode en huisnummer invullen om mee te dingen naar de speciale preview.
Heb het wel ingevuld, had zaterdag toch nog niets gepland.
Ben benieuwd, wil de Yeti eigenlijk wel eens zien. Wil sowieso liever mijn O2, dus spijt ga ik niet krijgen van mijn al gemaakte keuze, maar ben wel benieuwd!
 

Wasmachineman

Forumguru
Wie gaat er mee ?

Ook een uitnodiging gekregen, ingevuld en nu wachten maar.
Ik zoek nog een liefhebber om mee te gaan (als ik uitgeloot ben :bye:) want mijn vrouw is op vakantie !
 

Okki

Donateur
Niks ontvangen. Jammer, want het lijkt me een aardige auto.
Volgens mijn dealert rijdt-ie prima met de 1.2 TSI
 

LenK

Forumguru
Als het niet voor de Yeti is dan voor de gratis lunch ....
Alhoewel Yeti lunch, zou dat lekker zijn ?

Hoe gaan jullie nou de Yeti hier noemen ? De Yi ?
 

Captain Hook

Forumguru
:(Helaas geen bevestiging gekregen:(

En volgens de uitnodiging zou je uiterlijk donderdag wat horen.

Als er iemand hier van het forum WEL gaat, dan horen we graag hoe het geweest is. Ben benieuwd:24:
 

Wasmachineman

Forumguru
Zal inderdaad wel iemand zijn die per ongeluk zich aangemeld heeft en zijn mails niet leest elke dag.
Geen liefhebber dus ! Zonde.....
 

Captain Hook

Forumguru
Nou, inmiddels van verrassendskoda.nl een nieuwe uitnodiging gekregen om in september bij Pon in Leusden de Yeti te komen bewonderen en er in te rijden.

Hopen dat daar wel plek is... :ahum:
 
Bovenaan Onderaan