Uitlaatsierstuk Superb III

Tuulster

Forumguru
Mocht je perse de difussor van de Sportline willen hebben blijf je vast zitten aan de prijs van het onderdeel. Heeft de dealer die ook gegeven? @Barryvl ??

Welicht dat hij op termijn verkrijgbaar gaat worden bij Superskoda.com voor een wat mildere prijs.
Plaatsen hoeft nog niet zo duur te zijn, volgens mij, alhoewel de sensoren er wel in zitten...... Op het forum loopt vast wel iemand rond die dit voor een acceptabeler bedrag kan doen dan de dealer. :jaja:
 

Tuulster

Forumguru
Die link ken ik, is hier ook voorbij gekomen @Dewinteb maar dat gaat niet over de difussor van de Sportline die @Barryvl hier noemt. Dat zijn de achterdempers en eindstukken van een 2.0 TSI
 

MarsMars

Senior Member
@Tuulster Had ik hem in een verkeerd draadje gepost... :D

Voor 69 Euries op de milotec site.
Grappig. 2 Stukken alu gespoten plastic vastgezet met ieder 3 schroefjes en klaar is Kees :dankje:

Maar waarom zulke kleintjes? Had dan meteen de beschikbare ruimte opgevuld. Deze lijken nu zo klein :nono:
 

plas0108

Forumguru
Ziet er op het eerste gezicht niet eens zo slecht uit. Je moet dit eigenlijk wel in het echt zien om het goed te kunnen beoordelen.
 

MacRembrandt

Forumguru
Zat erop te wachten tot dit ook voor de Superb kwam.
Vind het echter op het eerste gezicht op de Octavia mooier gedaan.

Zijn die inkepingen bij de Superb groter? Anders zouden die van de Octavia ook nog kunnen passen.
image.jpg
 

MarsMars

Senior Member
Exacte kopie van het origineel........

Bekijk bijlage 46095
Dan lijken ze gewoon kleiner, of omdat ze van plastic zijn oogt het anders?
getthumbnail.aspx


3344_0.jpg
 

MacRembrandt

Forumguru
Tja, ze lijken op het origineel en het is goedkoper dan ombouwen.:itwasntme:
Al vind ik ze vrij duur. Voor bovenstaande nepperts voor de Octavia was ik met €25,- klaar bij Skodadop.
 
Je kunt natuurlijk ook even op en neer rijden in de nieuwe SuperB, voor de leaserijder geen probleem lijkt me :maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan