Uitlaatsierstuk Superb III

Van Hoften

Forumguru
Als beste alternatief ten opzichte van twee uitlaten een mooie oplossing. Deurstrips zien er ook mooi uit. Ooit op mijn Alfa Giulietta (OK, een Alfa...) van die strips erop gehad. Dat was geen succes. Die vielen er telkens af: zal vast aan de Italiaanse kit hebben gelegen. De bumperbescherming is niet zo mijn ding. Maar functioneel is het wel en 1000 keer beter dan een chroom strip. Mooie combi op je Combi!
 

MrEdge_

Forumguru
@Ericw Thanks, ik was een tijdje niet op het forum geweest, had niet gezien dat er een hele aanloop naar het eindresultaat aan vooraf was gegaan :)
 

thijskok

Senior Member
ik heb de leren bekleding van de stoelen twee weken na oplevering van de auto laten vervangen voor geperforeerd leer met witte stiksels. De origineel geleverde leren bekleding heb ik nu over.
 

thijskok

Senior Member
@Molenhoff Ik krijg dezelfde vraag ook via de pb binnen. In mijn geval gaat het over de hele zwarte onderkant van de achterbumper waar de sieruitlaat stukken op zitten en de tussen strip. Deze diffuser heeft tevens gaten voor de achterste parkeer sensoren. Hele ding mag weg voor 80 euro maar dan moet je hem wel ff komen halen.
 
Laatst bewerkt:

Steefke

Nieuw lid
@Tuulster

ik heb inmiddels de bouten vervangen door bouten met een verzonken kop zodat ze niet meer zichtbaar zijn.
tevens aan de andere kant nu ook een sierstuk:

40084-2374bb2e78c7baae952c7abeb105e89b.jpg
full
full
Waar heb je deze sierstukken gevonden
 
Bovenaan Onderaan