Uitlaatsierstuk Superb III

fireben

Forumguru
Heb ze sinds begin oktober en na vele was beurten, pekel aanvallen, regen, zon (ok niet zo heel veel zon) zien ze er nog steeds als nieuw uit. Ik merk (nog) geen scheurtjes, kleur verschil of beschadigingen o.i.d. ben er nog steeds blij mee!
heb je er ook foto,s van :rockon:
 

fireben

Forumguru
2pcs-new-universal-auto-car-air-intake-flow-hood-vent-fender-decoration-stickers-cover-car-decal-dummy-exhaust-pipe-black-2328-5212736-2-product.jpg
ook leuk en waar zijn die te koop ???
 

Level42

Forumguru
Jullie gaan het vast niet geloven....maar ik heb net (weer) een setje uitlaatsierstukjes van Milotec besteld :)

Zonder middenstrip....alleen de "pijpjes".

Na het afbestellen van de "originele" achterversiering bij "Super"skoda en een tijdje nadenken toch voor deze nepperds besloten.... LOL
 

fireben

Forumguru
Jullie gaan het vast niet geloven....maar ik heb net (weer) een setje uitlaatsierstukjes van Milotec besteld :)

Zonder middenstrip....alleen de "pijpjes".

Na het afbestellen van de "originele" achterversiering bij "Super"skoda en een tijdje nadenken toch voor deze nepperds besloten.... LOL
foto haha
 

xplain

Forumguru
Jullie gaan het vast niet geloven....maar ik heb net (weer) een setje uitlaatsierstukjes van Milotec besteld :)

Haha ik heb sinds deze week de auto eindelijk ontvangen en loop ook terug met dat idee. Superskoda kan nog steeds niet leveren en als je dan de prijs van die Milotec spullen bekijkt... Maar jij had ze er al eens aanhangen en terug verkocht zeker? Hoe leg je dat thuis uit?
 

Level42

Forumguru
Maak ik zelf wel uit.

Net zoals ik nog steeds lekker full-size luidsprekers in mijn huiskamer heb staan.
Met de beklede roosters er AF....

Als haar dat niet bevalt zoekt ze maar een ander huis...

(en ik had ze alleen even met wat dubbelzijdig tape opgehangen voor de foto....)
 
Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Zo......hè, hè, eindelijk !

Eerst een beetje geëxperimenteerd met posities....helemaal naar binnen en helemaal naar buiten....allebei niet mooi. Ver naar buiten is op zich wel OK maar dan draaien de stukjes ook iets naar buiten en dat geeft een raar effect. Helemaal naar binnen ? Getsie, lijkt wel een Citroen of Peugeot....
 

Bijlagen

  • 20170310_155416.jpg
    20170310_155416.jpg
    657 KB · Weergaven: 346
  • 20170310_155546.jpg
    20170310_155546.jpg
    174,4 KB · Weergaven: 327
Bovenaan Onderaan