Happyman
Forumguru
Ik ben aan het twijfelen of ik een uitlaat sierstuk zal nemen en dan het liefst de schroefbare versie.
Ik zie dat de schroefbare versie een stukje korter is dan de versie die je vast moet lassen.
De handleiding van de FDC609001 zegt dat je sowieso een stuk van je huidige uitlaatpijpen af moet zagen. In diverse forums geven mensen aan dat dit niet hoeft.
Zijn er nog meer mensen hier die het schroefbare uitlaatsierstuk (dubbelde pijp) hebben gemonteerd zonder te zagen. Ik ben ook erg benieuwd hoever deze dan uitsteekt buiten de bumper. En of je kan zien dat de sierstukken zijn geschroefd, zowel van de zijkant als de achterkant. Oftewel foto's zijn dus van harte welkom.
Ik zie dat de schroefbare versie een stukje korter is dan de versie die je vast moet lassen.
De handleiding van de FDC609001 zegt dat je sowieso een stuk van je huidige uitlaatpijpen af moet zagen. In diverse forums geven mensen aan dat dit niet hoeft.
Zijn er nog meer mensen hier die het schroefbare uitlaatsierstuk (dubbelde pijp) hebben gemonteerd zonder te zagen. Ik ben ook erg benieuwd hoever deze dan uitsteekt buiten de bumper. En of je kan zien dat de sierstukken zijn geschroefd, zowel van de zijkant als de achterkant. Oftewel foto's zijn dus van harte welkom.

- op m'n O2 2.0 FSI. De klemmen zo gedraaid dat ze aan de bovenkant van de pijpen zitten. Je moet echt op je knieën en er van onderaf naar kijken om de klemmen te kunnen zien. En geklapper? Niets... 