Uitklapbare trekhaak in backorder???

hemi24

Forumguru
Schakelaar zit toch altijd lager dan de ontgrendeling van de achterbank bij de Kodiaq?



large.jpg
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Betwijfel het, aangezien de foto van het web komt en een Duitse Kodiaq is met af-fabriek trekhaak...
Bij mijn Kodiaq met (af-fabriek) trekhaak zit hij trouwens op dezelfde plaats.

:pieker:

edit : ik zit net in oudere brochures te kijken en daar zit inderdaad het knopje in de lijst waar de achterbankvergrendeling ook in zit, echter zit daar bij de huidige modellen de uitklapbare tassenhaak. Wellicht was dat aanleiding om het knopje elders te plaatsen...
 
Laatst bewerkt:

Monteurtje

Forumguru
Er zit verschil tussen een 5 en 7 zits.
Als de montage handleiding volgt dan komt de schakelaar bij een 5 zits in het paneel waar ook de achterbank ontgrendeling zit.
Daar plaats ik de schakelaar altijd.

Bij de 7 zits komt de schakelaar op de plek zoals op de foto die @hemi24 heeft geplaatst.
 

hemi24

Forumguru
Ik zal morgen eens kijken en een foto maken, maar bij mijn 5-zitter zit de schakelaar net als de 7-zitter op de foto...
 

hemi24

Forumguru
Met enige schaamte moet ik toch bekennen dat ik er behoorlijk naast zat met de beweringen van de positie van het knopje achterin mijn Kodiaq...

:bloos:
 

Bijlagen

  • upload_2021-3-6_13-4-20.png
    upload_2021-3-6_13-4-20.png
    2 MB · Weergaven: 115

ducrider

Nieuw lid
Ook ik heb mijn kodiaq sportline deze week van van mossel mogen ontvangen zonder wegklapbare trekhaak …
Staat in backorder tot 01-01-2036 …
Maw tot nader order onbekend.
Er is mij een afneembare aangeboden.
Ik ben bang dat ik niet anders kan als accepteren.
Is de wegklapbare trekhaak ook verkrijgbaar niet origineel of is dit niet aan te raden?
 

Japanese Power

Donateur
Is de wegklapbare trekhaak ook verkrijgbaar niet origineel of is dit niet aan te raden?
Ja hoor, heb ik destijds ook laten doen.
Enige verschil is de locatie van het knopje om de haak te laten klappen.
Verder niets bijzonders, behalve dat het achteraf een stukkie prijziger is...
 

hemi24

Forumguru
Dat zal dezelfde Oris haak zijn als af-fabriek, dus waarschijnlijk kent die ook dezelfde levertijd…
 

ChristiaanE

Actief lid
Spannende berichten dit! Mijn nieuwe Kodiaq wordt 12 mei afgeleverd, maar daar heb ik dan nog niets aan als er geen trekhaak op zit :arghh:
 

Schuurtje73

Nieuw lid
Mijn Kodiaq Sportsline is afgelopen donderdag door Broekhuis geleverd, met uitklapbare trekhaak. Levering was wel uitgesteld (in tweede instantie zelfs tot in juni, toch eerder gekregen), maar volgens mij had dat niets met de trekhaak te maken.
 

ducrider

Nieuw lid
Update:
Dealer kon niets betekenen zeiden ze aangezien zij geen aftermarket trekhaken er onder wilden bouwen ivm storingen die op zouden treden ….
Onzin dus, er is deze week een brink zwenkbare trekhaak ondergebouwd en geen storing te bekennen.
 

Stakie75

Senior Member
Bij mij bood de dealer meteen aan om extern een trekhaak in te laten bouwen. Gaf aan dat ze gewoon goed werken. Ben benieuwd, 2 juli ophalen.

Gaat trouwens over een Karoq, maar trekhaak is trekhaak.
 

hemi24

Forumguru
er is deze week een brink zwenkbare trekhaak ondergebouwd

Ben benieuwd hoe je die zwenkbare haak van Brink bevalt!

Als ik de filmpjes op de site van Brink bekijk kan ik me niet aan de mening onttrekken dat je handen bij het in en uitklappen schoon blijven.
Oké, je hebt geen losse haak in de kofferbak rondslingeren, maar dat is dan ook gelijk het enige voorbeeld t.o.v. een afneembare haak, lijkt mij?

 
Bovenaan Onderaan