Uitdeuker zonder spuiten gezocht regio Eindhoven/Nuenen

Interesse voor een uitdeuker op de nazomermeeting op 6 september?

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

CDK

Forumguru
Allen,

zonet antwoord gekregen van de uitdeuker. Hetgeen ik verwacht had natuurlijk, hij wil een minimaal aantal deelnemers. Begrijpelijk mijn inziens.

Ik heb dus nood aan minstens 5 wagens. Voorlopig staat de lijst op 3 deelnemers..

Je hoort me al komen ;)

zijn er nog gegadigden?
25 euro per deuk (niet groter dan 2 cm) (zonder BTW)

normale prijs: 50 euro per deuk (zonder BTW)

Huidige lijst:

1. @EdK

2. @Sparkie (voor 16u, moet daarna dringend naar de ruïne)
3. @internetboarder
4. @dirkkroneman

@dirkkroneman (interesse? ;) )
@Kippie-style (interesse)
@Corné de Kluijver (jij interesse? moet ik jouw geval eens voorleggen aan hem of het mogelijk is? met een zuignap ofzo ;) )

EdK

Forumguru
tsja als ik kijk en me kennis van rekenen van lagere school erbij pak zie ik al 4 gegadigden en corne erbij gerekend zit ik op 5.
En door corne zijn vervelende deuk is zijn dag gevuld.
En als sparkie nu gewoon als eerste gaat is die op tijd op zijn fessie en kan ik nog wat uitslapen

Maar goed het kan er bij mij niet in dat er onder de leden zo weinig zijn die niet een deukkie hebben die mateloos irriteert en die ze dus niet verwijderd willen hebben voor zo'n prijs

VWim

Forumguru
tsja als ik kijk en me kennis van rekenen van lagere school erbij pak zie ik al 4 gegadigden en corne erbij gerekend zit ik op 5.
En door corne zijn vervelende deuk is zijn dag gevuld.
En als sparkie nu gewoon als eerste gaat is die op tijd op zijn fessie en kan ik nog wat uitslapen

Maar goed het kan er bij mij niet in dat er onder de leden zo weinig zijn die niet een deukkie hebben die mateloos irriteert en die ze dus niet verwijderd willen hebben voor zo'n prijs
Voorzichtig gok ik dat een aantal mensen zich pas op locatie zullen aanmelden. Eerst eens kijken wat de ervaring is en daarna die beste man of vrouw aan zijn jas trekken met de vraag of hij bij hun auto ook even wil kijken.

EdK

Forumguru
Tsja alleen op die manier komt die beste man dus niet en word er geheel niet gewreven

Bovenaan Onderaan