Type aanduiding do or don't?

Wel of geen typeplaatje?


  • Totaal aantal stemmers
    36

johannesberg740

Actief lid
Toen ik m'n blauwe O3fl kreeg, heb ik alles er achter af laten halen. Heel stijlvol vind ik zelf. Zelf vind het het wel kleur afhankelijk. Op zwart vind ik het ook wel weer mooi Stans.
 

0ri0n88

Forumguru
Slager in BE worden ;)
Meeste slagers zijn hier ook geen sukkelaars.
Hier ook niet hoor, maar een amg rijden in NL is geen kattenpis en dan moet je van heel behoorlijke huize komen en het er ook nog aan uit willen geven.

Aanschaf, wegenbelasting en hoge brandstofprijzen maken het zeer oninteressant.
Bijv. een e63 amg kost in België 50k minder als in NL.....
 

philippe bakker

Forumguru
Hier ook niet hoor, maar een amg rijden in NL is geen kattenpis en dan moet je van heel behoorlijke huize komen en het er ook nog aan uit willen geven.

Aanschaf, wegenbelasting en hoge brandstofprijzen maken het zeer oninteressant.
Bijv. een e63 amg kost in België 50k minder als in NL.....
Das waar. In België rijdt de gemiddelde kleine zelfstandige met een hele mooie premium auto. ( behalve ik)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mooi eraf halen.

Tip; verfstripper er kort op, visdraadje gereed houden, en rustig op en neer bewegen om de aanduiding eraf te halen.

Daarna met wasbenzine de overtollige plak eraf halen en daarna nog even met de hand polijsten. W5 van de Lidl is echt top spul!
 

EdK

Forumguru

HarrieSkoda

Forumguru
Ik heb ook de verfstripper gebruikt voor de logo's + type aanduiding.

Je moet hem ook niet 1 mm er vandaan houden. Ruime afstand én op en neer bewegen, niet op één punt houden!

Is polijstpasta en wax in één, en dus van de W5 collectie van de Lidl.
 

Rofffel

Forumguru
Je houdt natuurlijk kans dat de lak onder de belettering niet verkleurd is terwijl de auto dat wel is.
Ik weet niet of MB harde of zachte lakken heeft maar bij verkleuring kan je het ook altijd zo weer terug plakken.
Dit kost je wel wat maar heb je weet dat het altijd omkeerbaar is.
 
Bovenaan Onderaan