Type aanduiding do or don't?

Wel of geen typeplaatje?


  • Totaal aantal stemmers
    36

0ri0n88

Forumguru
Ik zeg de hele MB weg en een mooie Skoda voor terug ;)
Af fabriek zonder merk/type aanduiding :pardon:
Lag nog even niet in de planning. Ben net een jaar over van Skoda naar MB. Skoda was een fijne wagen, maar deze rijd ook wel héél lekker. :jaja:;).

Tot nu toe is weg al veel genoemd. Is dit moeilijk? Krijg je geen plek zichtbaar waar dat plaatje immers al 10 jaar opzit?
Als het nou een amg was hadden jullie dan ook gekozen voor weghalen?

@Japanese Power vind de huidige type aanduidingen ook niet zo mooi, maar vond zelf de mijne nog redelijk beschaafd en in NL is de e230 toch ook weinig gezien tussen de vele e200's.

Was op vakantie in DL en daar zag ik bijna geen MB met type aanduiding, vandaar dat ik steeds meer neig naar weghalen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Als het nou een amg was hadden jullie dan ook gekozen voor weghalen
Dan helemáál!!! ;)

Maar anders ook - doe al minstens 35 jaar niet anders dan die rommel er zo snel mogelijk afhalen. Blijf ik er tenminste niet aan hangen met een poetslap, er blijft geen was of vuil in de hoekjes achter, etc. Hoe gladder hoe beter.
Veel kans op kleurverschil verwacht ik niet bij MB, zeker niet in deze kleur. Het is tenslotte geen rood...
 

brepus13

Forumguru
Ik snap het wel... maar dat is vooral streling van eigen ego. “Kijk ik heb een AMG” :maakmegek:

Misschien moet ik ook AMG op mijn superb plakken :laugh:
 

0ri0n88

Forumguru
Ja idd 14 Vd 15 bakkers die ik ken die een AMG hebben kopen die om prestige
Ik als slager ken maar weinig andere slagers met een amg.
Misschien toch maar bakker worden :pieker:
Amg is gaaf, maar nog zeker niet geschikt voor mijn beurs. Dus voorlopig even met 2.5 6 cylinders al dan niet met type aanduiding ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Ik als slager ken maar weinig andere slagers met een amg.
Misschien toch maar bakker worden :pieker:
Amg is gaaf, maar nog zeker niet geschikt voor mijn beurs. Dus voorlopig even met 2.5 6 cylinders al dan niet met type aanduiding ;)
Slager in BE worden ;)
Meeste slagers zijn hier ook geen sukkelaars.
 

philippe bakker

Forumguru
Ik als slager ken maar weinig andere slagers met een amg.
Misschien toch maar bakker worden :pieker:
Amg is gaaf, maar nog zeker niet geschikt voor mijn beurs. Dus voorlopig even met 2.5 6 cylinders al dan niet met type aanduiding ;)
De slager waar ik een broodautomaat heb staan heeft juist een glc hybrid gekocht geen AMG maar wel een mooie !
 
Bovenaan Onderaan