Twijfel over kleur: zwart of topaz bruin...

Niels83

Forumguru
hahah even topaz bruin gegoogled.. maar kleur googlen kan natuurlijk niet.. zelf met een in mijn geval gekalibreerd scherm krijg ik 600 kleuren bruin.. ik vind bruine auto's eigenlijk altijd lelijk.. Als ik een nieuwe kocht en dus een keuze had, zou ik een blauwe nemen, maar dat is geen zwart of bruin.
 

joslia

Nieuw lid
Aangezien je geen chromen raamlijsten hebt. Vind ik zwart mooier. Is één geheel met het rubber.
Topaz icm zwart rubber oogt wat goedkoper.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Darkside

Forumguru
Ik zou een bruine nemen die heel lang niet wassen totdat ie zwart is. Daar paar weken mee rijden. En dan weet wassen zodat ie bruin is.

Nee zonder dollen. Zou zwart nemen. Vond de topaz bruin mooi op internet. Maar in het echt valt ie tegen. Al ben je wel uniek er mee.
 
verstandige keuze, daar ga je vast geen spijt van krijgen en de zwarte achterklep spoiler en raamrubbers passen nu ook beter bij het geheel, als je nu nog investeert in een setje Eibach veren en een setje 18" wielen dan is het helemaal een Eye Catcher

Corne, de Eibach veren gaan er zeker komen (via @antara). 18 inch wordt niet geaccepteerd door de werkgever :mad:.

Dus ga maar zoek naar andere 16 inch velgen (waarschijnlijk de Platin P65 zwart gepolijst)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

WouterVdV

Actief lid
Zwarte auto gaat idd nooit vervelen, het schoonhouden van deze kleur echter wel...;)
Inderdaad, ik heb nu een witte Seat en wat zal ik blij zijn als ik daar vanaf ben. Het onderhoud is echt niet leuk. Net gewassen en na 1 rit ziet hij terug vuil. Nu zal je op zwart wel niet zo snel dode vliegjes zien denk ik? Anyway, zwart is nooit een slechte keuze
 
Bovenaan Onderaan