TVS Engineering meets Custom Turbo World 17 mei 2015

oco1979

Forumguru
Geniet ervan,prachtig weer,hier toch aan de kust(belgie).
Voor mij is het een werkdag vandaag.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Was een zeer gezellig daagje! Toch nog meegedaan met de dragstrip, daar volgen vast nog foto's en video's van gemaakt door de overige forumleden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: KJvO

ertromp

Forumguru
Even een fotoverslag

Het Skoda Chapter :D

DSC_0343.JPG

De auto van @Thokozanoah

DSC_0307.JPG

Nee niet die Scirocco maar die Ford :D Van @Tallguy

DSC_0334.JPG

De auto van @bobbl die verlekkerd stond te kijken bij alle compressoren maar z'n vrouw helpt 'm wel uit de droom

DSC_0335.JPG

En dit is de nieuwe off road ride van @internetboarder . Mooie complete Faab 3 :thumbsup:

DSC_0310.JPG

En deze kennen de meeste wel de ride van @Corné de Kluijver :D Perfecte showcar voor TVS

DSC_0290.JPG

En de prachtige Suub van @KJvO

DSC_0336.JPG
 

Bijlagen

  • DSC_0295.JPG
    DSC_0295.JPG
    430,7 KB · Weergaven: 22

ertromp

Forumguru
En last but not least een foto van de eigenaar van TVS Ronald Logmans die een perfecte uitleg deed over chiptuning en wat daarbij gebeurt en de gevaren die er mee gepaard gaan als het bij een "universeel" tuner gebeurt. Reuze interessant al die blokken in de software waar in verandert moet worden

Skoda forum (3).JPG

Schitterende Chervrolet

DSC_0330.JPG

Echte klassieker een Lancia Delta

DSC_0331.JPG

Persoonlijk vind ik dit echt een hele mooie auto die je te weinig ziet: de Scirocco

DSC_0328.JPG
 

andrehj

Forumguru
Sh*t. Net thuis van mijn vakantieadres (in Winterswijk...) zie ik nu pas dat ik net precies langs deze meeting ben gereden. Daar had ik best nog wel even langs gekund (als had dat wel scheve gezichten van vrouw en kids opgeleverd...). Helemaal vergeten dat het precies vandaag was.:cry:
Nou ja, in september weer een kans.
 
Bovenaan Onderaan