TVS Engineering meets Custom Turbo World 17 mei 2015

Joske

Forumguru
:ot:

past totaal niet bij een Vlaming
dat is omdat JULLIE daar aant 't zeeeeetje een totaal ander taalken klappen als hier bij ons :tongue:

het is niet voor niets dat ze West-vlamingen ondertitelen op den teevee é :deuk:


deze zijn ze vergeten volledig te ondertitelen.. met alle gevolgen van dien... (die Poolse gasten verstaan dat Engels echt wel niet hoor :laugh:)

 

Thokozanoah

Forumguru
Hihi, voor mij de eerste keer voor een dergelijke meeting.
In het verleden veel naar kevertreffen geweest, maar dat is alweer jaren geleden.
Voor de zekerheid een mailtje gedaan naar de organisator dat ik met de RS ook aanwezig zou zijn. Niet wetende dat ik dan meteen op de grid zou staan tussen al het andere geweld :laugh:
Wel een voordeel, onlangs geopereerd en nog niet erg mobiel, maar nu weet ik wel zeker dat ik niet te ver hoef te lopen om al het moois te aanschouwen.

Voor diegene die zondag een kijkje komen nemen......tot zondag :thumbsup:
 

oco1979

Forumguru
met ene been in de zee en andere been int water. Kan het beter zeggen,dan hier neerpennen :D. westvlaams voor beginners.
Aan de zee kant.
Ne westvlaming versta de rest van Belgie, maar omgekeerd ga dat zonder onderschrift niet echt goed :cool:.
Wij kunnen ook mooi praten,allee verstaanbaar.
 

peterrapid

Forumguru
@oco1979 woon nu al 12j in West-Vlaanderen van Roeselare tot de kust en er zijn enkele mooie dialecten tussen maar ... de mensen moeten ze dan wel mooi praten wat heel weinig gebeurt :deuk:. Het echte Ostends versta ik nog altijd nie.
 

oco1979

Forumguru
peterrapid das waar wat je zeg, er is veel verschil tussen,roeselare,brugge,oostende enz.. allemaal verschillende dialecten.
De echte van die gemeenten zal je moeilijk begrijpen, voor mij soms moeilijk en ik ben een westvlaming :cool:
Ne westvlaming praat zijn zin niet volledig, wil zeggen dat ze beginnen met praten en dan middenstuk weg laten en terug praten.
 

CDK

Forumguru
On topic.... Ik heb er zin in! Hoop zo rond 9.00 uit de Drechtsteden te vertrekken en nog even de tank vol te ploffen bij onze oosterburen :jaja: Tot straks mannen!
 
Bovenaan Onderaan