Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

yesRS@

Forumguru
@Tuner111 : Ken je de ET waardes van deze velgen?
Wat ga je dan met je gemini's doen , ben ook aan het uitzoeken of ik spacers ga steken of een nieuwe zomerset velgen ga kopen met lagere ET en op mijn gemini's winterbanden monteren.
Btw, mijn favorieten heb ik al gezien bij borbet en Oz :D
 

bartvw

Forumguru
@yesRS@ Dit is wat op hun site staat 20” x 8.5J 5x112 ET42 73.1 en 20” x 10.0J 5x112 ET48 73.1.
Ben wel benieuwd welke Borbet en OZ je op het oog hebt :pieker:

Grt Bart
 

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 : Ken je de ET waardes van deze velgen?
Wat ga je dan met je gemini's doen , ben ook aan het uitzoeken of ik spacers ga steken of een nieuwe zomerset velgen ga kopen met lagere ET en op mijn gemini's winterbanden monteren.
Btw, mijn favorieten heb ik al gezien bij borbet en Oz :D

20” x 8.5J 5x112 ET42 73.1 of 20” x 10.0J 5x112 ET48 73.1

de gemini's gaan winterbanden op :) zo heb ik het beste van de 2 werelden ;)

heb ze gemaild maar heb nog geen antwoord gehad :) trouwens zouden deze passen onder de rs ?
 

Tuner111

Forumguru

dankje voor de tip ! :)

heb direct al een mooie set gevonden voor een mooie prijs :)

http://momo.it/en/road-wheels/road-wheels-all-products/revenge-black.html?id=109

revengeblackeng.jpg


revengeimage1.jpg
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
ET40 bedoel je? Zou moeten passen :jaja: Tenzij je super laag wilt gaan dan kan je beter ET45 nemen. 8.5 x 19 en 5 x 112 is :thumbsup: Voor de juiste naafdiameter zijn er wel centreerringen te koop.
 

yesRS@

Forumguru
@yesRS@ Dit is wat op hun site staat 20” x 8.5J 5x112 ET42 73.1 en 20” x 10.0J 5x112 ET48 73.1.
Ben wel benieuwd welke Borbet en OZ je op het oog hebt :pieker:

Grt Bart
De borbet BLX black polished 19" en oz ultraleggera HLT graphit 19".
deze zouden op de RS moeten passen. Ga zien of ik er hier nog een afbeelding op krijg, computers zijn niet echt mijn ding:bloos:
 

RPeter

Senior Member
@Tuner111 ; Ha... :maakmegek: herkenbaar gevoel...... heb uiteindelijk al 3 hulplijnen moeten gebruiken voor eenzelfde probleem.
:banghead: Ik zou het spel verloren zijn want ik twijfel nu WEER :fool:
Is het niet een beetje als verliefd worden, niet meer twijfelen, go for it.. eventually :D
 
Bovenaan Onderaan