Tuner's Skoda Octavia RS Combi TDI DSG met veeel optie's...

Tuner111

Forumguru
Jullie hebben nog een riem nodig, ik heb geen broek meer aan mijn kont.

@Tuner111 dan heb je een kans dat je ongeveer 2 weken kunt rijden.
Heb je al een velgen keuze gemaakt?

Grt Bart

denk dat ik dat dan ook maar ga doen :D :lol:


Je had het laatst over die audi velgen @Tuner111 maar wat is er mis met die velgen van de RS zelf? Het exemplaar van jouw garage heeft mooie velgen vind ik.

Wel na wat wikken en wegen zou ik bij nader inzien willen het black thema doortrekken. Dus heb ik gekeken naar enkele velgen die men wel aanstaan.


optie 1: BBS CH-R

CHRSW.png


optie 2: BBS CX-R

CX_5.png


Optie 3: OZ SUPERTURISMO GT

500x500-cc-ffffff.jpg



Optie 4 (met dank aan @Corné de Kluijver) : VT-Sports SC-7

76.jpg


wat zou jullie keuze zijn ? :D
 

Joske

Forumguru
optie 4 vind ik niet zo duidelijk, 1 en 2 vallen af wegens "chroom accenten" en 3 vind ik dan nog de beste van de bovenste 3 omdat deze volledig zwart is. De rode letters zijn misschien net iets "te" maar gaat nog wel meevallen vermoed ik.

Als 4 volledig zwart zou zijn, zou dat mijn keuze zijn :thumbsup:
 

Tuner111

Forumguru
optie 4 vind ik niet zo duidelijk, 1 en 2 vallen af wegens "chroom accenten" en 3 vind ik dan nog de beste van de bovenste 3 omdat deze volledig zwart is. De rode letters zijn misschien net iets "te" maar gaat nog wel meevallen vermoed ik.

Als 4 volledig zwart zou zijn, zou dat mijn keuze zijn :thumbsup:


uw vraag ik draai :)

1926290_10152697333492839_1877630900810659108_o.jpg
 

s-line

Forumguru
Mooi wiel! Zeker doen, maar wel i.c.m een goede verlaging. Wil je niet goed laag dan zou ik dit wiel niet kiezen, maar een iets bescheidener velgje.
 

peterrapid

Forumguru
Doen Bram, die BBS'en zijn mooi de OZ zou ik persoonlijk dan voor de ultraleggera gaan maar die optie 4 is beetje unieker en anders als je graag 2700€ per velg uitgeeft kijk eens naar de Messer ME 03 dacht ik, uberg**l
 

peterrapid

Forumguru
ik had het dus over deze :
 

Bijlagen

  • 24bcc74b6d48c6c8b4183f1d4f959971.jpg
    24bcc74b6d48c6c8b4183f1d4f959971.jpg
    216,5 KB · Weergaven: 59
  • messer_info_med_03.jpg
    messer_info_med_03.jpg
    54,2 KB · Weergaven: 49

Tuner111

Forumguru
Das nu net boven men budget se :D Amai als je er daar 4 van koopt zit je bijna aan 2/4 prijs van men octaaf :eek:
 

s-line

Forumguru
Nee joh, @peterrapid! Die zien er toch niet uit, ik heb ze nu een paar keer in reallife gezien maar ik vind het helemaal niets! Tenzij je een zeer extreme show car hebt, dan is het puur voor het opvallen maar mooi?........
 

Taffy

Forumguru
Nee joh, @peterrapid! Die zien er toch niet uit, ik heb ze nu een paar keer in reallife gezien maar ik vind het helemaal niets! Tenzij je een zeer extreme show car hebt, dan is het puur voor het opvallen maar mooi?........

+1 lijken mij nou ook niet echt geschikt als n 'daily'
Apart en opvallend dat dan weer wel
 

peterrapid

Forumguru
Ik vind ze gewoon uberg**l kan er niet aan doen, je zal wel gelijk hebben dat ze voor een echte showcar moeten zijn maar ... wat zijn ze gewoon lekker
 
Bovenaan Onderaan