Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

JeSko

Forumguru
@hendrik38

Veel heel veel Belgen hebben zo'n garage, Belgen bouwen graag groot, ikzelf krijg jammer genoeg men S2 niet eens binnen ( te lang ), ik ben maar een arm Belgje:D
 

EdK

Forumguru
denk je nou echt dat we naar een filmpje van bijna 5 uur gaan kijken over een stel geslachtsrijpe kleuters
Tuurlijk wel Rosinfield, popcorn erbij glaasje water en lekker de gehele 1e of 2e kerstdag zit jij te kijken om die dagen maar zo snel mogelijk door te zijn....:pieker::jaja::pardon:
 

Tuner111

Forumguru
ha ha, denk je nou echt dat we naar een filmpje van bijna 5 uur gaan kijken over een stel geslachtsrijpe kleuters?
No offense hoor ;)

tja, weet je zal in het vervolg gewoon hier niks meer plaatsen. deel graag dingen.. maar als ik zo een comments krijg zou ik zeggen by bye

heb dan ook het filmpje met kleuters (zoals jij hebt noemt) verwijderd van hier :mad:
 

EdK

Forumguru
Gewoon blijven plaatsen hoor @Tuner111 , al zou je het maar voor één persoon doen om deze blij te maken...
Zal in je gehele leven zo blijven dat er voor en tegenstanders zijn...

So keep posting...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Tjonge , jonge; what about freedom of speech, humor, flexibiliteit, tolerantie. Je moet niet alles zo persoonlijk en serieus opvatten, beste @Tuner111. Wie weet doe je velen een enorm plezier met zo'n filmpje. Aan mij is het niet besteed en dat moet ik dan toch ook kunnen zeggen? Geenszins de bedoeling jou te kwetsen of beledigen. Ik reken mezelf ook tot die kleuters overigens hoor ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@Rosinfield, antwoordt dan gewoon niet op dergelijke berichten. En als je dan toch wenst te reageren, doe het op een deftige manier. Voor jou moet alles kunnen, maar dit was er gewoon over.
 

Japanese Power

Donateur
Geeft niet hoor Bram. Ik volg je YT kanaal al een tijdje. Dus als je hier niet post dan zie ik het daar wel langskomen ;). Maar die 5 uur heb ik ook niet gekeken hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Rosinfield

† In Memoriam
Nog even voor de goede orde, omdat ik het toch wel vervelend vind dat mijn reactie zo verkeerd viel. Het ging mij natuurlijk om die 5 uur. De gevoelige kleuter-frase was puur bedoeld in de zin van "boys with their toys" en dus ook vanuit de nodige zelfspot.
 

dirkie996

Forumguru
@Tuner111 , ik vind zo’n film ook niet interessant, waarin ‘n hoop testosteron, gevoed door plofs en bangs, door bebouwde kommen raast. Dit is echt voer voor de groenen, zodat we straks, nergens meer mogen komen, met onze wagen.
Dat van @Rosinfield , over geslachtsrijpe kleuters, vond ikzelf, prachtig en grappig verwoord. Maar en nu komt ‘t, je bent toch vrij om te posten, wat jij wilt, of leuk vindt. En als er daarna ‘n reactie volgt, die je niet zo leuk vindt, erger je daar gewoon, niet aan. Je hebt altijd voor-/ tegenstanders.
Van mij moest je dit filmpje zeker niet verwijderen.
 

JeSko

Forumguru
@Tuner111

Ik denk dat @Rosinfield het zeker niet zo slecht bedoelde, maar meer in de zin van " wij als mannen hebben bijna allemaal zo'n kantje" Het was meer dollen en plagen, je kent die vaste kern hier toch onderhand wel, ik ben hier zelf nog maar een maandje f wat actief en ik weet ook al wel wie er af en toe graag een collegiaal plaagstootje uitdeelt en wie niet ;)

Dus niet zo zwaar aan tillen, het is allemaal zo niet bedoeld daar ben ik zeker van.
 
Bovenaan Onderaan