Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
Nu vragen nog meer mensen zich af wat ze verkeerd doen of gedaan hebben in hun leven Bram ;)

Iedereen maakt keuze's hé.. de ene vastgoed, de andere doet een verre reis enzoverder... Ikzelf kies voor vastgoed en een leuke wagen en een leuke vriendin :) En ik doe zot veel uren op men werk soms dagen van + 19 uur (horica) en daarnaast mijn fotografie werk.. jaloers op me moeten ze zeker niet zijn ;)

Toch simpel : een vrouw genomen .
Is bij deze bewezen dat een vrouw handen vol geld kost.

:deuk::deuk::deuk:

Het is tezien welk type van vrouw je hebt hé.. ;)


Hoe lang zoek je hem als daily te rijden?

ik gok een jaar of 7 a 8... :) maar zeker weet je nooit hé...
 

oco1979

Forumguru
Iedereen maakt keuze's hé.. de ene vastgoed, de andere doet een verre reis enzoverder... Ikzelf kies voor vastgoed en een leuke wagen en een leuke vriendin :) En ik doe zot veel uren op men werk soms dagen van + 19 uur (horica) en daarnaast mijn fotografie werk.. jaloers op me moeten ze zeker niet zijn ;)



Het is tezien welk type van vrouw je hebt hé.. ;)




ik gok een jaar of 7 a 8... :) maar zeker weet je nooit hé...



respect !! als iemand veel uren doe en daarbij de nodige cashflow ook goed is.

Men mag genieten van de euro's....

Iedereen maakt zen keuze aan wat die wil geven.
 

B.Stuurder

Forumguru
@philippe bakker , voor leaserijders is het een stuk vervelender. Keuze wordt steeds beperkter door het verlagen van de norm. Maar voor privé-rijders ... zal allemaal best meevallen. In het slechtste geval betaal je een paar 100euro meer tax.
Elektrisch rijden, Audi en Volkswagen werken er met man en macht aan en Skoda zal wel volgen. Voor zakelijke rijders kan de auto ook wat duurder worden, mits de lasten lager komen te liggen. De zaak betaalt de auto, de berijder de belastingen. (bijtelling)
 

leon-cupra

Forumguru
Iedereen maakt keuze's hé.. de ene vastgoed, de andere doet een verre reis enzoverder... Ikzelf kies voor vastgoed en een leuke wagen en een leuke vriendin :) En ik doe zot veel uren op men werk soms dagen van + 19 uur (horica) en daarnaast mijn fotografie werk.. jaloers op me moeten ze zeker niet zijn ;)



Het is tezien welk type van vrouw je hebt hé.. ;)




ik gok een jaar of 7 a 8... :) maar zeker weet je nooit hé...
Tot de vriendin de keuzes bepaalt .. zij wilt reizen, zij wilt mooie kledij, zij wilt 4 kinderen, .... maar zij wilt geen leuke wagen. :D
Je moet idd het geluk hebben om iemand te vinden die 100% jouw keuzes volgt. Kan je lang zoeken. ;)

En hard en veel werken ... mijn vader was ook zo iemand, heel zijn leven minimaal 10-12u gewerkt, vele weekends gewerkt, had zo 2-3 keer per jaar dat hij 48 tot 56u aaneensluitend werkte, ... zot veel geld verdiend maar hij is nu 60 en is mentaal en fysiek "op". Kan het niemand aanbevelen. Beter slim werken dan hard werken.

Je weet inderdaad als liefhebber niet hoe lang je met een wagen gaat rijden. Heb ook al meermaals gezegd "deze rijden we op" tot de kriebels in iets nieuws de kop weer opsteken.
 
Bovenaan Onderaan