Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

leon-cupra

Forumguru
Spijtig dat de camera volledig op de spiegel was gericht. Zie je weinig van de baan. En anders als je de camera zo nog eens zet, een mooie madam van één van jouw shoots laten rijden :D

Zag er wel een fantastische dag en ervaring uit. Welke topsnelheid heb je gereden ?
 

Tuner111

Forumguru
Ja had het achteraf maar gezien.. next time beter :)

Laat me zeggen snel genoeg :D de begrenzer werkt niet zo nauwkeurig als ik zou denken:censored:
 

Kanerr

Forumguru
@Tuner111 het blijft een genot om daar rond te rijden inderdaad :) Maar ook de wegen eromheen zijn echt geweldig!

Ik plan binnenkort ook een tour om rond te rijden met de E39, heb jij toevallig een mooie route door de Eiffel?
 

Tuner111

Forumguru
393605025_10230884389283574_6495795536088816279_n.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Ik zou ze zwart of grijs laten coaten hebben. Vind dit zilver icm met de variant en de kleur “cheap” staan. Er is ook niets aan de wagen dat naar het zilver refereert. Vandaar imo een mis-match.
 
Ik ben juist van mening dat deze wielen door hun rustige design en rustige volledig zilveren kleur een welkome afwisseling zijn ten opzichte van alle andere velgen die je tegenwoordig ziet.

Bovendien is dit een complete andere velg ten opzichte van je zomerwielen en dat zorgt weer voor een leuke afwisseling.
 

eriktv

Forumguru
Ik vind ze juist erg mooi; op het eerste gezicht de rustige stijl van old RS6-velgen en als ik beter kijken zie ik ook in de subtiele lijntjes de Audi Rotor. En ook wel lekker praktisch in de winter, ik verlang nog vaak terug naar m'n vijfspaaks velgen op de O1 als ik de auto was :D
 

Tuner111

Forumguru
volgend jaar ga ik wss ze laten lakken naar zwart of toch met een zwart accent in ala dit:

tires-rims-wheels-volkswagen-5-spoke-r-light-alloy-10729-xl.jpg


Deze set (de volledige grijze) heb ik op de kop kunnen tikken voor de winter voor een leuke prijs. dus ben ik voor een seizoen wel tevreden :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Lijkt mij wel aardig om ipv zwart/accentstrepen die in betzelfde blauw als de auto uit te voeren.
De banden zijn al zwart genoeg... ;)
 

JeSko

Forumguru
De zilveren die je er nu onder hebt zitten, weet niet wat het is maar ze passen gewoon niet onder de auto, zowel qua kleur als design vind ik het een mismatch. Volledig zwarte of witte velgen staan knap onder dit blauw :jaja:
 
Bovenaan Onderaan