Tripje naar JD met O2 RS

sitechris

Donateur
Damn! 310 pk en bijna 450 nm. Vooral dat koppel vind ik echt bizar! Schitterende waardes! Ik bid wel voor je koppeling ;)

LT83

Forumguru
@ Mark...ik schat de kans groot in dat die rematch er nog een keer van komt, mits Chris in het voorjaar nog zijn GTI heeft natuurlijk. Toch denkik dat het verschil wel kleiner zal zijn geworden, maar de 20nm die ik extra heb in vergelijk met Chris het gewichtsverschil van circa 100kg niet helemaal gaan opheffen. En ookal is vergelijken met andere auto's altijd leuk het gaat er natuurlijk om dat hij weer een stukje leuker en lekkerder rijdt en dat is zeker het geval!

@ Marco, denk dat deze kit toch wel wat anders klinkt als jouw 57i kit, het is niet echt een veel voller geluid maar meer aanzuig- en afblaasgeluid door die buis. Wat ik overigens tot nu toe nog wel goed binnen de perken vind blijven bij een rustige rijstijl.

LT83

Forumguru
@ Chris, ja het was echt een positieve verrassing m.b.t. de vermogenstoename, had nooit verwacht dat dit eruit zou kunnen komen.
M.b.t. de koppeling blijft het afkloppen, hij zit er al 146.000km in en voelt nog steeds goed. Door deze kit is het koppel bij lagere toeren natuurlijk niet echt veel hoger geworden,
dus hoop dat het goed blijft gaan.

MarcoO2

Forumguru
Klopt Luuk, 't is niet hetzelfde geluid, ik bedoelde meer de algemene ervaring van een beter geluid, wat wel netjes binnen de perken blijft. En da's gelukt, zie ik. Top!

___JC___

Forumguru
Wow dat zo een kit nog zoveel verschil kan maken. Ik heb wel een K&N inlegfilter tegenwoordig, misschien moet ik ook nog maar een keer op de rollerbank. :)

LT83

Forumguru
@ JC....goed idee maar past die Buick wel op de rollerbank....of moet je daarvoor bij DAF langs ;)

Bovenaan Onderaan