@ JC..tuurlijk heeft 4x4 een grip voordeel, ben je een beetje aant stangen. Ik krijg de pk's op droog asfalt wel gewoon nog steeds prima op de weg nu hoor.
@ plaza, bedankt voor je duidelijke info. Mark en Hans (die kwam toevallig wat halen bij JD) hebben samen gekeken en kwamen tot de conclusie dat het waarschijnlijk ook vervuilde inlaatpoorten waren volgens mij. Om dit schoon te maken moet als ik mij niet vergis wel de hele kop eraf. Hans maakt hiervoor even een offerte. Zoals al aangegeven zal ik hem daarna nog een keer rollen om te kijken of hij dan wel optimaal vermogen kan leveren.
@ plaza, bedankt voor je duidelijke info. Mark en Hans (die kwam toevallig wat halen bij JD) hebben samen gekeken en kwamen tot de conclusie dat het waarschijnlijk ook vervuilde inlaatpoorten waren volgens mij. Om dit schoon te maken moet als ik mij niet vergis wel de hele kop eraf. Hans maakt hiervoor even een offerte. Zoals al aangegeven zal ik hem daarna nog een keer rollen om te kijken of hij dan wel optimaal vermogen kan leveren.
Waarna de Porsche bestuurder nog even aangaf van; achja zo zal jouw Focus (265pk-447nm) ook wel aanvoelen niet, je kon mij immers goed bijhouden 
Wel bijzonder dat je met de GTI harder door een bocht kan dan een 130i. De GTI is wat betreft onderstel nog wel helemaal standaard? De BMW staat toch ook wel bekend als rijdersauto, maar zo een zware 6 cylinder voorin helpt uiteindelijk natuurlijk ook niet echt in de bochten.