Gizzmo
Forumguru
Ik heb mijn wagen nog niet, duurt nog een weekje of 4 hoop ik, maar dan wil ik zelf een trekhaak monteren, dus wil nu alvast uitzoeken hoe en wat, want als ik de auto krijg moet die er wel een beetje snel onder.
Paar vragen welke ik nu nog niet helemaal op een rijtje heb:
Is er nog een bijzonderheid met het loshalen van de achterbumper?
Als het goed is zou er bij een greenline business trekhaak voorbereiding aanwezig moeten zijn, iemand die dit kan bevestigen?
Er zou dan een kabel bij het rechterachterwiel moeten liggen, maar war is die dan voor en hoe die aan te sluiten?
Bij mijn Opel was het een kastje welke achterin in ee zekeringskast werd geprikt waarop de kabel van de stekkerdoos kwam, meer niet.
Als je op internet kijkt kan je auto specifieke kabelsets kopen, is dit dan inclusief zo'n kastje die schijnbaar nodig is?
Mocht iemand iets weten hoor ik het graag.
Paar vragen welke ik nu nog niet helemaal op een rijtje heb:
Is er nog een bijzonderheid met het loshalen van de achterbumper?
Als het goed is zou er bij een greenline business trekhaak voorbereiding aanwezig moeten zijn, iemand die dit kan bevestigen?
Er zou dan een kabel bij het rechterachterwiel moeten liggen, maar war is die dan voor en hoe die aan te sluiten?
Bij mijn Opel was het een kastje welke achterin in ee zekeringskast werd geprikt waarop de kabel van de stekkerdoos kwam, meer niet.
Als je op internet kijkt kan je auto specifieke kabelsets kopen, is dit dan inclusief zo'n kastje die schijnbaar nodig is?
Mocht iemand iets weten hoor ik het graag.