Weet jij wat de kosten zijn voor de dorpellijstbeschermers?
En heb jij ze in het zwart of aluminium?
Ik heb de "luxe" uitvoering in aluminium. Kosten waren 88 EUR excl. BTW, dus 105 EUR in totaal. Met 2 kleine kinderen ben ik er erg blij mee, die nemen het niet zo nauw met in- en uitstappen...Er was een aanbieding voor leden van verrassend Skoda, 60 euro incl montage voor de zwarte.Ik heb de "luxe" uitvoering in aluminium. Kosten waren 88 EUR excl. BTW, dus 105 EUR in totaal. Met 2 kleine kinderen ben ik er erg blij mee, die nemen het niet zo nauw met in- en uitstappen...
Er was een aanbieding voor leden van verrassend Skoda, 60 euro incl montage voor de zwarte.
40 euro verschil vind ik nogal wat. bovendien vind ik de zwarte beter passen. En de aanbieding voor de alu-versie was ook een aanbieding, alleen stond er geen prijs bij.Is dat niet erg duur dan? Als allu €100,- is?
inderdaad, de andere uitvoering is RVS.
en als ik het plaatje in de accessoirefolder bekijk, is het ook kunststof met de naam in RVS erin.
En ja, t is mijn keuze, goede waar behoeft geen krans, dus geen naam, bovendien, de meeste tijd zijn de portieren gesloten en zie je er ook niet van. Voor mij is het dus een noodzakelijk iets.
Oeps, topic kaping, ik hou me nu maar afzijdig...Hé, di's toch een trekhaak draadje...![]()
Er was een aanbieding voor leden van verrassend Skoda, 60 euro incl montage voor de zwarte.
Die heb ik besteld, met ook de achterbumperbescherming.
woon wel in de grensstreek, maar wel de verkeerd...Off-topic dat wel maar....
in belgie bij de skoda dealer:
Dorpelbeschermers KDA700001: 25,53€ excl montage
Achterbumper KDA710001: 40,35€ excl montage
ik wil maar zeggen ff shoppen als je in de grensstreek woont...
Deze mishandelde Fabia zou ook getoond moeten worden bij Pon in Leusden!
....Email is tegenwoordig wel rechtsgeldig en zeker toelaatbaar bewijs als je kan aantonen dat er niet mee geknoeid is en dat kan ik.....
Klopt.