Trekhaak FABIA

Wasmachineman

Forumguru
Zo zie je maar! Altijd goed doen, dat valt niet echt op. Dat is gewoon normaal.
Iets verkeerd doen, niet goed oplossen en je reputatie gaat eraan! Dit is echt een zware fout en hopen maar dat de klant niets ziet....:icon_smile_dead:
 

GJS

Senior Member
@GJS; we zijn natuurlijk allemaal benieuwd hoe dit gaat aflopen... :icon_smile_question

Kan even duren omdat ik moet wachten tot de eigenaar van de garage/dealer weer terug van vakantie is, maar ik laat wel weten natuurlijk hoe het afloopt of wat de status is mocht het niet snel opgelost worden.
 
trekhaak

hallo cjs dit zijn de onderdelen die hij had moeten monteren ik vraag me af of dat met deze bumper nog gaat lukken groetjes gerrit zie foto s
 

Bijlagen

  • 041.jpg
    041.jpg
    9,3 KB · Weergaven: 79
  • 042.jpg
    042.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 112

FredV

Banned
Ik zie in de foto's van de handleiding van GJS hetzelfde onderdeelnummer staan als bij jou. (EEA700001)
Ontbreekt misschien de afdekkling met onderdeelnr EXA?
Alsdat zo is, valt het wel mee en is t op te lossen met die afdekking monteren
 

GJS

Senior Member
Hallo gerrit,
Bedankt voor die foto's, ze bestaan dus al wel afdekklepjes met een knik erin, in de 2 handleidingen die bij mijn trekhaak horen staan ze nl. zonder die knik.

@FredV, ik denk niet dat hij het zo op kan lossen omdat hij een rechthoekig gat had moeten zagen en niet tot onderaan alles wegzagen, die rand moet in de bumper vallen en aan de onderkant kan dat nu niet meer.
Lijkt mij dat het de dealer een nieuwe bumper gaat kosten.
 

FredV

Banned
Ik zie het , jammer, dus met de info (foto's en onderdeelnr) die je nu hebt, je dealer ermee confronteren dat hij zn werk niet goed heeft gedaan.
 

inir

Lid
Hoewel ik nog in afwachting ben van levering GL (produktie gepland in week 35), ben ik vast aan het orienteren bij welk bedrijf ik een trekhaak laat plaatsen.
Aangezien ik in de Hoeksche Waard woon heb ik mij beperkt tot de 2 bandenbedrijven in Numansdorp (Hetzer:laugh:)

Het ene bedrijf levert een Thule trekhaak incl. montage en 7-polige stekker voor 350 euro, het andere bedrijf levert een Bosal voor 410 euro.

Wie weet - naast het verschil in prijs - de verschillen tussen deze 2 trekhaken, of - beter gezegd - welke moet ik kiezen ?

p.s. Hetzer, volgens mij was jij nog goedkoper uit?
 

Hetzer

Forumguru
Ik was iets goedkoper uit ,ik kreeg korting via de zaak van mij schoonpapa.
Verschillen tussen Bosal en Thule weet ik niet, volgens mij beide goed.
Ik zou gaan voor de goedkoopste, montage ging daar ook goed, ze hebben veel ervaring met terkhaken en het is geen beunhaas de grote gaten in je bumper zaagt e.d
 
Ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met rijden met caravan. (je moet toch iets met een trekhaak). Heb zelf het plan, na levering GL, met caravan, 900 KG BELADEN, naar het zuiden te trekken.

Zou het aan te raden zijn hulpveren te monteren?
 

Yuco

Lid
We hebben uit voorzorg wel meteen hulpveren bijbesteld. We gaan straks met een Kip Kompakt 37 EK er achter rijden. Deze mag max beladen 950kg wegen. Op caravantrekker geeft deze combinatie een score van 4 sterren. Hoe dit in de praktijk zal aanvoelen zal de tijd uitwijzen.
 

Bart_G

Lid
zorg wel dat je eerst je auto de nodige honderden kilometers inrijdt voordat je een aanhanger of iets dergelijks gaat trekken.
 
We hebben uit voorzorg wel meteen hulpveren bijbesteld. We gaan straks met een Kip Kompakt 37 EK er achter rijden. Deze mag max beladen 950kg wegen. Op caravantrekker geeft deze combinatie een score van 4 sterren. Hoe dit in de praktijk zal aanvoelen zal de tijd uitwijzen.
Yuko, bedankt voor je reaktie.

Ik volg je voorbeeld en laat ook hulpveren monteren.
 
Trekhaak Fabia Greenline

Zaterdag bij mijn dealer geweest, komt een skoda trekhaak onder, staan in back order bij Pon, maar mijn dealer was zo slim toen ze leverbaar waren om er 10 te bestellen, liggen dus op voorraad, voorbeeld gezien onder Fabia ziet er perfect uit zonder gezaag enz.
 

erik2907

Actief lid
Zaterdag bij mijn dealer geweest, komt een skoda trekhaak onder, staan in back order bij Pon, maar mijn dealer was zo slim toen ze leverbaar waren om er 10 te bestellen, liggen dus op voorraad, voorbeeld gezien onder Fabia ziet er perfect uit zonder gezaag enz.


En wie is die dealer? Kunnen we allemaal ernaar toe racen!:baby012: :)
 
Bovenaan Onderaan