Tonko's Superb "work in progress"

Oknot

Forumguru
@kansberg, dat is jammer. Ik heb mijn achterlichten bij xenonlamp.nl besteld. Wel iets duurder maar werkt wel probleemloos. Hopelijk werken je nieuw bestelde lampen wel.
 

Oknot

Forumguru
Bedankt allen. @Taffy, inderdaad plug and play. Kwestie vd oude knopjes eraf wippen(met een mes of plastic tooltje) en deze erop plaatsen. Zijn wonderlijk genoeg nog originele volkswagen onderdelen ook. 20151128_202900-1600x900.jpg Achterkantje 20151128_202917-1600x900.jpg Originale..
 

Oknot

Forumguru
@Taffy, het was een gokje maar idd goed uitgepakt dit keer. Dat maak het bakje met ongebruikte error gevende ledlampjes weer een beetje goed. Helaas vertelde de dame vh postkantoor me vanmiddag dat ze vorige week een besteld pakje van me retour afzender heeft gestuurd omdat het niet is afgehaald. Lang leve de nieuwe policy van post.nl om china mail niet meer aan de deur te bezorgen. Nu zijn mijn lang verwachte pedalen dus weer onderweg naar China:mad:. Net bij ebay aangekaart dus hopelijk straks weer een nieuw setje onderweg maar vervelend is het wel. Ook gelijk mijn beklag bij postnl gedaan. Niet dat het wat uithaalt maar toch lekker om even ongenuanceerd mijn hart te luchten...
 
Laatst bewerkt:

Oknot

Forumguru
@kansberg , alles wat vanuit het vaste land van China komt wordt in principe niet meer aan de deur bezorgd. Heeft te maken met een kostenplaatje en gebrekkige betaling van tariefen door chineze verzenders is mij verteld. Ik probeer nu zoveel mogelijk ex Hong Kong of Thailand te bestellen daar dit nog wel gewoon aan huis bezorgd wordt.
 

Brightstar1981

Forumguru
@Oknot
Ik las dat je je mistlichten ook vervangen hebt door ledexemplaren..
Waren deze moeilijk te vervangen ?
Op foto lijkt wel dat dit alles in 1 geheel is en dus moeilijk open te vijzen?

Ik had beter automechanica gestudeerd vroeger:wavecry:
Ik was liever wat meer technischer aangelegd:bloos:
Maar ja...
 

Oknot

Forumguru
@Brightstar1981 , absoluut niet moeilijk om te vervangen. Kwestie van de roosterklepjes lostrekken en dan kan je zo de lamp dmv een kwartslag te draaien verwijderen. Vervolgens de ledexemplaren er weer in en de weerstanden veilig in de vrije ruimte ophangen want die worden erg heet. Meer is het niet. Kind kan de was doen. 20151129_134723-1600x900.jpg Klepje op zijn plek 20151129_134732-1600x900.jpg Klepje eruit.
 

3deskoda?

Senior Member
@Brightstar1981 , absoluut niet moeilijk om te vervangen. Kwestie van de roosterklepjes lostrekken en dan kan je zo de lamp dmv een kwartslag te draaien verwijderen. Vervolgens de ledexemplaren er weer in en de weerstanden veilig in de vrije ruimte ophangen want die worden erg heet. Meer is het niet. Kind kan de was doen. Bekijk bijlage 44171 Klepje op zijn plek Bekijk bijlage 44172 Klepje eruit.

Op de S3 wel tussendoor nog even de unit met mistlichten verwijderen (zit vast met 2 schroeven).
 
Bovenaan Onderaan