Tonko's Superb "work in progress"

Oknot

Forumguru
@Joske en @kansberg, ik me er tegen proberen te weren maar tevergeefs. Ik heb t virus te pakken hoor. Toen ik de S2 kocht vond ik het een uiterst complete auto.... en dan kom je ineens op een skodaforum terecht:nono:. Tja hek van de dam hè.:maakmegek:
 

kansberg

Forumguru
@Oknot : Heel herkenbaar ;) En de Sup was natuurlijk ook al super compleet, maar nu maak je hem 'af' met je eigen upgrades! The finishing touch :D
 

Oknot

Forumguru
@kansberg , ik had de mijne ook binnen vd week. Alles werkt behalve de kentekenverlichting, althans die werkt wel maar geeft een melding in je maxidot.
 

kansberg

Forumguru
@Oknot : Okay! Thnx voor de info. Dan ga ik tzt nog wel een keer shoppen voor de kentekenverlichting, eerst het interieur maar eens onder handen nemen ;)
 

Beedeewee

Forumguru
Deze had ik ook besteld, maar dan via aliexpres... Helaas geven deze na een tijdje ook melding. Ook voorzichtig met het plaatsen ervan, want die kop z'n kanten beschadigen heel snel. Hierdoor is er bij mij al 1 stuk...
 

Taffy

Forumguru
@Oknot je betaald voor de kwaliteit. Heb verscheidene goedkope lampen geprobeerd maar geen enkele was,bij mij dan,zonder melding.
Deze dus wel.
Maar laat vooral weten wat jouw bevindingen zijn..
 

Oknot

Forumguru
@Taffy, je zal ongetwijfeld gelijk krijgen. Maar voor €1.59 kon ik het niet laten. Het is ook dat het mijn kentekenverlichting betreft hoor. Dat vind ik dan weer niet heel belangrijk. Maar uiteindelijk zullen het wel de duitse ledjes gaan worden vermoed ik..
@Beedeewee , ook raar dat ze pas na een tijdje een melding geven. Denk je eindelijk voor weinig klaar te zijn en dan valt het weer tegen. Crappy led onzin ook. Wat zien we er toch in hè:maakmegek:.
 

Taffy

Forumguru
Ik ( met nadruk op ik ) vond alles led of niets. En juist de kentekenverlichting led maakt de auto zo 2015 ;)
Maar zoals al gemeld is dat mijn persoonlijke kronkel :fool: :bloos:
 
Bovenaan Onderaan