Tonko's Superb "work in progress"

Oknot

Forumguru
@mwhite , het wachten is op de postbode. Alle lampen in led zijn onderweg. Helaas vanuit China dus wanneer ze aankomen is de vraag
 

Oknot

Forumguru
Vandaag dan toch al wat lampjes binnengekomen dus alvast maar met de interieurverlichting bezig geweest. Helaas zijn de lampjes net iets te lang voor de achterconsole boven de achterbank. Gelukkig heb ik ook nog een complete set interieurverlichting speciaal voor de superb besteld dus dat komt straks ook wel goed. Voor nu alleen de voorconsole en de lichtjes onder de stoelen. 20151016_141241-1280x720.jpg 20151016_141413-1280x720.jpg 20151016_141822-1280x720.jpg
 

Oknot

Forumguru
Voorlopig voldoen de lampjes voor de hemelverlichting, maar ik vervang ze straks wel voor de kortere exemplaren. Ze geven prachtig licht maar doordat ze wat aan de lange kant zijn zie je ze teveel zitten en dat vind ik dan weer niet mooi. Maar als voorproefje op wat komen gaat doen ze dan wel weer goed werk.
 

Oknot

Forumguru
Stadslicht ook vervangen met dezelfde tijdelijke leds als die ik binnen in de auto heb gebruikt. Maakt alweer een heel verschil vind ik zelf. 2015-10-16 18.47.59-1280x720.jpg
 

Oknot

Forumguru
Hahaha. Idd best fel. Grootlicht is nog gewoon ordinair halogeen. Die moet nog vervangen worden. Lijkt overigens een stuk meer verblindend dan het in werkelijkheid is hoor.
 

Joske

Forumguru
oh! je hebt dus echt wel de "normale" lichten vervangen door led? er was even spraakverwarring tussen stadslichten en standlichten (Vlaams- Nederlands weet je wel).

Ziet er wel goed uit dan :thumbsup:
heb je geen foto van het led-lampje dat je geplaatst hebt?
 

Oknot

Forumguru
@bobbl, dat is een 250cc EGL Mad Max streetquad. Een van mijn andere hobby's. Waar ik met lichte tegenzin afscheid van ga nemen omdat ik er steeds minder tijd voor heb en zal krijgen. (2e kindje, steeds erger wordend skoda virus). Duzzz hij staat te koop;). Voor de eventuele liefhebber bij deze het linkje. Daar staat ook een compleet epistel met wat er allemaal aan gedaan is.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 

kansberg

Forumguru
Leuk draadje! Het inspireerde mij om vanmiddag de voorste binnenverlichting door led te vervangen, had nog 2 lampjes liggen. Tegen alle verwachtingen in, zojuist in het donker de boel bewonderd, staat het prima! Dit smaakt naar meer, dus even shoppen voor nog een aantal led lampjes voor de achter passagiers en de 'foot welness' verlichting.

Update: Heb ook maar gelijk zo'n interieur verlichtingssetje besteld :bloos:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan