Toch weer een Fabia

Cordoba

Forumguru
[QUOTE="leon-cupra, post: 710176, member: 13651"

Zou de F3 combi ook wel graag als tweede wagen terug gehad willen hebben. Lekker goedkoop rijden met een zee aan ruimte. Vriendin zag het anders. Het is een Superb geworden :deuk:[/QUOTE]

En de Superb is te klein? :cool:
 

leon-cupra

Forumguru
En de Superb is te klein? :cool:
ze was een grotere wagen gewoon na haar F2, een 03 waardoor ze niet meer terug kleiner wou. ;)
Voor haar is een fabia nu een "koekendoos" :deuk:

Superb is wel een firmawagen, de enigste die ze wou. Al de rest kon haar gestolen worden. En geef haar eens ongelijk :D
 

Cees33

Forumguru
Gisteren reed er een naast mij op de A58. Mooie auto, gefeliciteerd en veel plezier en veilige kilometers!!
 

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met je F-3 !!!Wij hebben onder onze F-3 ook nog het standaard onderstel, bevalt goed, ruimtes tussen velg en wielkast vallen mee, althans bij de HB, icm 16"

DAB+, ideaal !!!
Wel toevallig wij krijgen de DAB+ ook "gratis" bij onze FABIA MC, zal voor de dealer wel weer handiger zijn als je daar de auto weer inruilt in de toekomst

Laatst ook bij de intro geweest van de nieuwe Ibiza, is inderdaad veel Fabia-3 :D

Maar dan minder mooi (persoonlijk), en duurder (feit) :bloos:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dank je Hetzer! Ik had mijn zinnen wel op de Ibiza gezet, maar het viel wat tegen. Reed ok, maar erg weinig ruimte, druk en beetje kitcherig interieur en div opties die standaard in Fabia Drive zitten (nav bv), alleen bij pakket met allerlei andere zaken.
Dus idd simply clever ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Gefeliciteerd @Rosinfield, ik wist wel dat je Seat niks zou vinden, maar je moet het zelf ontdekken. ;)
Zeker een mooie wagen, ik zag er van de week nog 1 op de A15, die reed heel hard achteruit (of reed ik nou zo hard vooruit en hij niet? :pieker::deuk:), maar zonder gekheid, het is een mooie wagen die F3, veel mooier dan de F2 en zéker mooier dan de Ibiza. De rangschikking schijnt ook te zijn Seat, Skoda, VW, Audi waarbij Skoda knabbelt aan VW en kwalitatief/economisch gezien soms zelfs beter uit de verf komt.

We wachten de foto's af!
 

Fabia 123

Forumguru
Gefeliciteerd, toch bij Skoda gebleven met meer ruimte en luxe en minder geluid en verbruik als de F2.
Dab is leuke extra t.o.v. FM. Meer en andere zenders. Geluid is meer helder. Wel soms even geen ontvangst.

Veel mooie kilometers.
 
Bovenaan Onderaan