Toch weer een Fabia

Rosinfield

† In Memoriam
Proefrit met nieuwe Ibiza viel me eerlijk gezegd wat tegen. Interieur doet wat goedkoop aan, ruimte viel zwaar tegen. Rijden was ok maar niet beter dan met mijn (verlaagde) Fabia. Heb een nieuw exemplaar van de laatste aangeschaft. Combi met 1.0 tsi 110 pk dsg Drive in de kleur race blue. Meer value voor minder money, vonden we. Voorraad auto dus over een paar weken al geleverd
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja welzeker. Verlagen lijkt me vooralsnog niet omdat deze wat stabieler schijnt te zijn. Eerst maar eens zien hoe het rijdt
 

Cordoba

Forumguru
Speciale reden om al betrekkelijk snel de F2 in te ruilen voor een F3 (achteraf toch spijt dat je niet op de F3 hebt gewacht)?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee hoor. Best veel plezier aan beleefd. Kreeg toen ivm de komst van de nieuwe ook wat extra opties. Ging dus eigenlijk voor die Ibiza, hoewel die er met dsg nog niet is. Gewoon een proefritje en dan ga je naar huis met een nieuwe Fabia :). Inruil was nu gunstig dus vooruit maar, dachten we
 

fanSkoda-VW

Donateur
@Rosinfield , feli :bloemen: met de aanschaf, de F3 is idd stabieler dan de F2. Ruimer ook.
(zie m'n avatar, F1-F2 én de F3). Maar de F2C-sport 110pk rijdt ook best goed met ruim 100k op de teller.
En heeft nog koeling in het dashboardkastje, de F3 helaas niet.

Proefritjes kosten véél geld...soms.
Ooit toen ik nog Volvo rijder was een 440 naar de garage gebracht voor een accu.
En kwam thuis met een V40 met de nieuwe duwbandautomaat (serienr. 20 !).
Ook over de streep getrokken door belachelijk hoge inruil én 5k van de nieuwprijs af omdat het een demo was.
Tja, zo ben ik ook van de F1C-automaat omgekletst naar de F3C-DSG.
Dat was ook een duur kopje koffie :deuk: :koffie: . Ik durf niet meer naar de garage te gaan :pieker:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ach ja, wij doen nooit zo moeilijk en ook dit was weer een goeie deal. Later bleek dat de Seat en Skoda mijnheer het tijdens ons proefritje al met elkaar over ons hadden gehad en de huidige Fabia al even bekeken. Is al de derde auto daar (Heerenveen).
 

leon-cupra

Forumguru
Gefeliciteerd met de F3. De F3 is wel een knap bakje geworden. Knappe kleur ook :thumbsup:

Hebben hier zelf ooit een F2 combi gehad. Om de schoonheid kocht je een F2 niet :D
Maar de ruimte, zuinigheid, prijs-kwaliteit : onverslaanbaar :jaja:

Zou de F3 combi ook wel graag als tweede wagen terug gehad willen hebben. Lekker goedkoop rijden met een zee aan ruimte. Vriendin zag het anders. Het is een Superb geworden :deuk:
 
Bovenaan Onderaan