Chrisjemol
Forumguru
Een tijd terug heb ik een Superb 2 combi 1.6tdi gehad, daarna een fabia 2 1.2tdi
Beiden weggedaan en een VW UP! naast onze touran (vd vrouw) gehad.
Ivm wijzigen werkgever heb ik nu een leasewagen mogen ontvangen, de touran weggedaan naar mijn broertje en de UP! is nu van de vrouw.
Wat heb ik gehad? Een pikzwarte Octavia 1.5 e-tec (150pk) uit 2023 met 500km op de teller.
Ik weet niet zo goed welke editie het is, maar is voorzien van:
- elektrische achterklep
- wegzwenkbare trekhaak
- verwarmd stuurwiel
- stoelverwarming
- LED koplampen
- lane-assist
- ACC
- digitale cockpit
- climate control
- automaat (dsg7?) met flippers aan het stuur
Veel meer toeters en bellen die ik echt moet uitvinden.
1e vraag hierover; wanneer ik de cruise control inschakel, de distance control op zo dicht mogelijk, dan nog neemt hij bizar ver van tevoren snelheid af als hij bv een auto ziet rijden…
Ik moet dan met 80 (doet bij zelf) naar de linkerbaan en daar accelereert hij weer naar de ingestelde snelheid.
Hoe kan ik hem weer laten fungeren zoals de ‘oude’ cruise controls van vroeger? Degene die dus gewoon de ingestelde snelheid handhaven?
Alvast bedankt (foto’s volgen later)
Beiden weggedaan en een VW UP! naast onze touran (vd vrouw) gehad.
Ivm wijzigen werkgever heb ik nu een leasewagen mogen ontvangen, de touran weggedaan naar mijn broertje en de UP! is nu van de vrouw.
Wat heb ik gehad? Een pikzwarte Octavia 1.5 e-tec (150pk) uit 2023 met 500km op de teller.
Ik weet niet zo goed welke editie het is, maar is voorzien van:
- elektrische achterklep
- wegzwenkbare trekhaak
- verwarmd stuurwiel
- stoelverwarming
- LED koplampen
- lane-assist
- ACC
- digitale cockpit
- climate control
- automaat (dsg7?) met flippers aan het stuur
Veel meer toeters en bellen die ik echt moet uitvinden.
1e vraag hierover; wanneer ik de cruise control inschakel, de distance control op zo dicht mogelijk, dan nog neemt hij bizar ver van tevoren snelheid af als hij bv een auto ziet rijden…
Ik moet dan met 80 (doet bij zelf) naar de linkerbaan en daar accelereert hij weer naar de ingestelde snelheid.
Hoe kan ik hem weer laten fungeren zoals de ‘oude’ cruise controls van vroeger? Degene die dus gewoon de ingestelde snelheid handhaven?
Alvast bedankt (foto’s volgen later)