dutchman79
Senior Member
Ik sta op het punt een octavia rs 230 combi uit 2018, 129.000km, dealer onderhouden, import uit Duitsland waar deze 1 zakelijke rijder had, proef te rijden en te kopen.
Deze heeft een aantal leuke opties (standkachel, elektrisch verwarmde voorruit, acc, elektrische achterklep,parkeerassistent, een 18 inch lm zomerset en 17 inch lm winterset), helaas geen panoramadak en verwarmde achtetbank en canton sound, maar goed dat is klagen op hoog niveau.
Me viel op dat de vrs knop ontbreekt bij de dsg pook. Zijn de rijmodi dan niet instelbaar ?
De adaptieve dempers heeft ie dus niet, het mechanische sper van de 245 versie ook niet.
Wat ga ik hiervan merken bij normaal gebruik ? Ik zoek geen grenzen op met rijden, ben voor mijn werk in Dld alleen vaker sneller dan gemiddeld onderweg.
Is een bezoekje bij vag dan niet ook complete overkill met nog meer vermogen op alleen de vooras of zouden jullie een tuning icm dsg aanpassing altijd aanraden ?
Deze heeft een aantal leuke opties (standkachel, elektrisch verwarmde voorruit, acc, elektrische achterklep,parkeerassistent, een 18 inch lm zomerset en 17 inch lm winterset), helaas geen panoramadak en verwarmde achtetbank en canton sound, maar goed dat is klagen op hoog niveau.
Me viel op dat de vrs knop ontbreekt bij de dsg pook. Zijn de rijmodi dan niet instelbaar ?
De adaptieve dempers heeft ie dus niet, het mechanische sper van de 245 versie ook niet.
Wat ga ik hiervan merken bij normaal gebruik ? Ik zoek geen grenzen op met rijden, ben voor mijn werk in Dld alleen vaker sneller dan gemiddeld onderweg.
Is een bezoekje bij vag dan niet ook complete overkill met nog meer vermogen op alleen de vooras of zouden jullie een tuning icm dsg aanpassing altijd aanraden ?
Laatst bewerkt: