Tip: dakdragers van de Aldi/Lidl

EdK

Forumguru
Mwahhh das niet geheel waar hoor @Joske, afgelopen zaterdag had de Aldi weer een steek , ratelring set voor
€ 35,00 in den aanbieding en gister lagen er bij de ALDI in mijn dorp van 80K inwoners nog evengoed een 10 tal sets.
Meteen maar weer één mee genomen voor kennis die dit bij het opknappen van zijn zeilboot erg goed kan gebruiken.
 

Joske

Forumguru
het is heel sterk verbeterd tegenover vroeger @EdK , dat is wel waar, maar toch zie ik soms nog aanbiedingen passeren waar er tegen 10u enkel nog lege bakken te vinden zijn hoor ;) (ik spreek natuurlijk enkel over ervaring in België uiteraard)
 

EdK

Forumguru
Datzelfde is hier ook nog hoor @Joske want België is niets anders dan NL wat dat betreft.
Laatst dacht ik een dag na de aanbiedingsdag een 2 tal led stopcontact lampen te kunnen kopen, maar helaas waren die al verdwenen...
En niet alles wat ze aanbieden heeft mijn goedkeuring maar die steek / ringratel set is gewoon een mooi setje voor huis tuin en keuken gebruik.
Of zoals bij mij het geval was bij mijn vorige werkgever waar nogal wat gereedschap af en toe te water ging omdat je op een steiger zat te werken.
En dan ga ik echt niet met Belzer gereedschap aan de gang.
 

Canon-Eye

Forumguru
maar toch zie ik soms nog aanbiedingen passeren waar er tegen 10u enkel nog lege bakken te vinden zijn
Maar soms zie ik al vóór openingstijd drommen mensen voor de ingang staan die massaal op bepaalde aanbiedingen afstormen zodra de deuren los gaan.
Geen wonder dat die bakken dan snel leeg zijn...
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik sta daar nog wel eens geparkeerd als mijn vrouw en ik samen boodschappen doen. Sommige winkels (de meeste eigenlijk...) doet zij terwijl terwijl ik krant lees en/of de omgeving observeer, in andere gevallen zijn we tegelijkertijd in verschillende winkels die vlak bij elkaar gesitueerd zijn.
De Aldi is bijna altijd voor haar, maar daar in de buurt heb ik meestal niks te zoeken. Zodoende... :pardon:
 

tha a

Senior Member
toch nog op de kop kunnen tikken! Bij d Lidl in Den Bosch waren ze nog op voorraad. (zo'n 8 setjes.) Ziet er op t eerste gezicht prima uit!
Als t ooit nog eens droog wordt ga ik ze eens monteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Ridley

Forumguru
Gisteren even paar alarmlampjes bij de Aldi gehaald. Bij het reservewiel gegooid. Makkelijk bij pech, maar vooral ook bij evenementen! ImageUploadedByTapatalk1402849068.211552.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Happyman

Forumguru
De Aldi/Lidl dakdragers lijken mij ook wel wat. Ga nog wel ff een blik werpen bij de Aldi misschien ligt er nog wat.
 

rtwee

Senior Member
Net bij Aldi en Lidl hier in de buurt gekeken. Geen dragers meer helaas. Iemand die ze nog recent (<1 week) heeft gekocht ergens? Of wellicht iemand die een setje overheeft?
 

Happyman

Forumguru
Gisteren even bij de Aldi gekeken, daar hadden ze nog 1 set. Die kunnen maar 60kg aan, heb ze dus maar laten liggen. De Lidl had ze niet meer. Ik wacht wel totdat de Lidl ze weer krijgt.
 

rtwee

Senior Member
60 kg is voor mij prima. Moeten 4 fietsen op (op een karretje) waarvan 2 kinderfietsjes.
 

rtwee

Senior Member
Klopt... zijn voor op de kar. Wil geen fietsen rechtop op het dak van O3 hebben. Overigens is de O3 momenteel bij de schadeherstel... Afgelopen week op de A6 door een vrachtwagen volledig de vangrails ingedrukt.. :(
 
Bovenaan Onderaan