Tip: dakdragers van de Aldi/Lidl

Rick

Senior Member
Vanmiddag even langsgereden en die apparaten passen perfect! Nog vrij veel ruimte in de lengte over zelfs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik

Rick

Senior Member
Goede vraag inderdaad. Ik zou zeggen rij even langs de Lidl en je weet het. Je mag ook even bij mij in Utrecht langs rijden, maar dat zal ongetwijfeld verder weg zijn... (zie dat je in regio Nijmegen woont).
 

Rick

Senior Member
Ja maar of de klemmen ook precies in de mallen passen van de vloer (voor zover aanwezig) is nog niet zeker.
 
Ja maar of de klemmen ook precies in de mallen passen van de vloer (voor zover aanwezig) is nog niet zeker.
Volgende week woensdag krijg ik mijn nieuwe Octavia en deze dakdragers van de Lidl had ik bij de vorige aanbieding (op goed geluk) al gekocht. Ben ook benieuwd of dat lukt.
 

res-q

Senior Member
Vanaf donderdag weer in de aanbieding bij Lidl. Begrijp ik nou goed dat deze passen op de O3C?
 

Canon-Eye

Forumguru
Meten is weten: noteer de afstand tussen de dakrails en lees zorgvuldig de hele buitenkant van de verpakking voor je 'm meeneemt naar de kassa...
 

Rick

Senior Member
Vanaf donderdag weer in de aanbieding bij Lidl. Begrijp ik nou goed dat deze passen op de O3C?
Ja. Vandaag weer gelachen over een Audi foldertje die doodleuk 269€ (vanaf prijs) vragen voor dakdragers. Hop 39€ bij de lidl (oktober) en je bent klaar.
 

hpolie

Senior Member
Ja. Vandaag weer gelachen over een Audi foldertje die doodleuk 269€ (vanaf prijs) vragen voor dakdragers. Hop 39€ bij de lidl (oktober) en je bent klaar.

Tja en die aanbieding hebben ze nu weer, zie de link hier een paar berichten boven :lezen:
 

EdK

Forumguru
Die autostoel verarming is ook erg makkelijk om je voorruit ijsvrij te houden.
Smorgens ff aandoen en 3 minuten erna kun je met de wissers je ramen watervrij wissen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Vanenkelen

Forumguru
Ik heb ze binnen (de dakdragers uiteraard :thumbsup:). De Lidl waar ik ze heb laten halen (met dank aan mijn schoonmoeder) had er maar twee en dat was donderdagochtend direct na opening. Geen ruime voorraad dus.
 

harry123

Actief lid
Goed, het is vast koffiedik kijken, maar heeft iemand enig idee of Lidl begin 2014 nogmaals met deze (of vergelijkbare) aanbieding voor dakdragers komt?
 
Bovenaan Onderaan