The Only Way is Up

Octavia_Gert

Senior Member
Mooie UP! Dat het geen snelwegauto is wil ik graag weerleggen :) Ik heb er 4000km in 2,5 week mee gereden, rustige cruisesnelheid van 160 per uur in Duitsland is prima! Een Octavia is natuurlijk beter voor dit soort dingen, maar die heb ik helaas niet ;)
 

Rataplan

Forumguru
@Citigo_vRS ik zeg ook niet dat het niet kan. Bij 140km blijft ding nog steeds trekken en bij cruise snelheid is het prima te doen maar het rijdt allemaal net wat makkelijker in een grote auto. Terwijl een grote auto juist minder fijn is in stedelijk gebied.
 

sitechris

Donateur
Ik vind motortje ook genoeg in de Up GTI. 115 pk is niet heel veel, maar laag gewicht compenseert. Zeker tot 160 is het gewoon een vlot autootje. Voelt ook veel sneller aan dan ie is en dat is mede ook te danken aan leuke geluidje. Ik ga binnenkort trouwens Up GTI met chippie testen. Verheug me daar echt op!
 

Rataplan

Forumguru
Klopt, ik heb ook naar die mogelijkheid gekeken, maar dan; heeft de auto niet de grotere remmen, is wielspoor niet breder, heeft de wagen geen straffer onderstel, ook niet 15mm lager, geen 6-bak, gaat garantie verloren (deze auto heeft nu nog ruim 4,5jr) en last but nog least het kekke exterieur en interieur. Bovendien zal het mij niets verbazen dat ‘ie waarde vaster blijft en dus lagere afschrijving.
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Bedoelde ook niet voor jou maar als vervanger voor een normale up! Een gti is gewoon veel leuker :) veel plezier ermee!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan