greenlinediesel
Senior Member
Terug van weggeweest bij Skoda en dus ook maar mijn account op het SkodaForum afgestoft. Mijn Skoda carriere begon in een Fabia 1.2 TDI waar ik zo'n 150.000km in gereden heb. Vervolgens via BMW, Mercedes, Seat en Audi nu weer terug bij Skoda. Dit maal in een 5E van 2014, lekker in de opties met DSG7, panoramadak, stoel verwarming etc.
De eerste mods staan al op de planning: achterruiten tinten, CarPlay box installeren op originele MIB systeem, en even langs VAG techniek voor tuning en distributiewissel. Een PK wonder zal het nooit worden met de 1.2 TSI, maar wat extra koppel is wel lekker. De DSG schakelt boterzacht zoals het hoort maar misschien toch nog even een optimalisatie doen.

De eerste mods staan al op de planning: achterruiten tinten, CarPlay box installeren op originele MIB systeem, en even langs VAG techniek voor tuning en distributiewissel. Een PK wonder zal het nooit worden met de 1.2 TSI, maar wat extra koppel is wel lekker. De DSG schakelt boterzacht zoals het hoort maar misschien toch nog even een optimalisatie doen.