Terug van weggeweest!

greenlinediesel

Senior Member
Terug van weggeweest bij Skoda en dus ook maar mijn account op het SkodaForum afgestoft. Mijn Skoda carriere begon in een Fabia 1.2 TDI waar ik zo'n 150.000km in gereden heb. Vervolgens via BMW, Mercedes, Seat en Audi nu weer terug bij Skoda. Dit maal in een 5E van 2014, lekker in de opties met DSG7, panoramadak, stoel verwarming etc.

De eerste mods staan al op de planning: achterruiten tinten, CarPlay box installeren op originele MIB systeem, en even langs VAG techniek voor tuning en distributiewissel. Een PK wonder zal het nooit worden met de 1.2 TSI, maar wat extra koppel is wel lekker. De DSG schakelt boterzacht zoals het hoort maar misschien toch nog even een optimalisatie doen.

ADC1029B-B070-493E-B5B9-5518AF320251_1_201_a.png
381761FE-F386-4DC9-BCC6-C1AAE868B872_1_105_c.png

Herperduin

Forumguru
Welkom terug! Leuke lijst afgelopen 9 jaar. Benieuwd naar je ervaringen en welke types je gehad hebt. Voor nu iig veel plezier met je OC3. Ik vind zwart met chromen accenten en getinte ramen wel erg mooi. Niet zo mooi als een witte maar toch ;)

greenlinediesel

Senior Member
Welkom terug! Leuke lijst afgelopen 9 jaar. Benieuwd naar je ervaringen en welke types je gehad hebt. Voor nu iig veel plezier met je OC3. Ik vind zwart met chromen accenten en getinte ramen wel erg mooi. Niet zo mooi als een witte maar toch ;)

Thanks! Eerst een BMW E90 LCI, vervolgens Mercedes S204, Mercedes A250E V177, Seat Leon Sportstourer eHybrid, Audi A5 Sportback 40 TFSI, Passat B6 (de Audi verkocht en het goedkoopste hok gekocht wat ik kon vinden omdat ik een historische viskotter aan het opknappen ben, dus ik had geld nodig. Toen nog leuk kunnen verkopen). Na 3 jaar afzien in dat afgetrapte hok nu een 'verstandige' occassion gekocht en zo kwam ik dus bij de Octavia 5E uit.

Heb eerst nog gekeken bij een witte maar die had rondom kleine deukjes, krasjes, en de DSG schakelde niet zoals het moest. Het welbekende kraakje/rammeltje van 3-2-1. Dus iets met de koppeling of dubbelmassavliegwel. Toen dus bij deze zwarte beland, ziet er voor leeftijd en km stand nog super netjes uit en het interieur is ook spotless. DSG schakelt zoals het moet, prima onderhouden, dus was snel verkocht.

Welkom terug!

Thanks! Was altijd al gezellig hier op 't forum :cool:

Bovenaan Onderaan