Terug van weggeweest met een Superb + een vraag

soekzoekie

Actief lid
Daar neig ik ook naartoe, ik krijg er ieder geval met geen mogelijkheid licht uit. Ik zal er in het donker eens met een lampje op schijnen, misschien dat het reflectoren zijn oid?

soekzoekie

Actief lid
Ondertussen al 2 punten (en 1 bonusje) van mijn wishlist kunnen strepen!

Allereerst de knaller! Een hele mooie set originele 19" Supernova's met prima Kumho winterbanden die nog wel 2 of 3 seizoenen mee kunnen. Op 2 velgen zitten wat beschadigingen, maar als je het niet weet zie je het ook niet. Velgreparatie is ± €190 per velg, dus voorlopig vind ik het wel prima zo. Ik wil ze denk ik nog wel even laten balanceren voor de zekerheid.
IMG-20250902-WA0013.jpg IMG-20250902-WA0012.jpg

Als volgt de bumperbescherming. Ik heb nog even getwijfeld of zwart wel mooi zou staan of dat ik 'm toch in kleur zou laten spuiten? Uiteindelijk toch voor zwart gegaan. Staat toch beter dan gedacht en straks met de letters ook in het zwart is het plaatje helemaal compleet.
IMG-20250905-WA00032.jpg

Last but not least een "mors en smeer preventie" :jaja: Kleine koffiebekertjes en smalle blikjes blijven niet stabiel staan (de eerste koffie is al omgegaan..) Dus de fantasie op de vrije loop gelaten en de 3D printer aan het werk gezet. Ontzettend handig al zeg ik het zelf en de sleutel past ook mooi in het bakje. Ziehier het resultaat.
IMG-20250905-WA0013.jpg

Dan blijft er dit nog over van de to-do list :thumbsup:
- VCDS software wijzigingen
- Skoda logo motorkap, letters achterklep + chroom strip achterbumper hoogglans zwart maken (overweeg ik eerst met folie of Plasticdip te doen om te bepalen of het mooi oogt, alvorens direct alles eraf te trekken)
- Zwenkbare trekhaak
- JD Engineering chiptuning

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan