Tees' O2c Arctic Storm Blue - 'IJsvogel'

Tees

Donateur
Als ik op Skoda Octavia Arctic Green google, dan lijkt me dat zéker dezelfde kleur. Nog nooit eentje gezien!
Grappig, op de O2 vind ik 'm niet zo mooi als op de Enyaq. Wat een mooie kleur is maakt echt uit per model.

Herperduin

Forumguru
@Tees ik bedoelde idd die Brilliant Silver. Overigens wilde ik zeker geen financiële discussie (her)oplaaien. Bedoelde meer dat de tijd die het kost om een geschikt exemplaar te vinden ook winst is ;)

• Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Ik las gisteren ergens dat er weer een nieuwe kaartupdate beschikbaar was voor de MIB2, dus die net maar even gedownload en op de SD kaart gezet.
Wat VW en Skoda nu wel gedaan hebben, is alles afhankelijk maken van je VIN. En met retrofitters zoals ik gaat dat natuurlijk niet op. Gelukkig is er nog MIB-Helper.com!

SuperBeeb

Forumguru
Merkwaardig dat Skoda de naam Arctic Silver voor deze kleur (in mijn ogen zilvergroen) gebruikt. Hun concerngenoot Porsche gebruik(te) deze naam voor helder zilver. Zit ook op mijn 993; de Skoda variant lijkt meer op een mix van mijn lakkleur en interieurkleur (nephrite green).

Bovenaan Onderaan