Tees' O2c Arctic Storm Blue - 'IJsvogel'

PizzaPieter

Donateur
Ik hecht niet zoveel waarde aan BOVAG-garantie, meer aan een betrouwbare verkoper. De non-conformiteit is altijd een uitweg als de nood aan de man komt, maar een goede verkoper zorgt er gewoon voor dat een wagen in orde is, en zo niet, dat t in orde komt. Ik heb nog nooit een auto met garantie gekocht, wel 1x een probleempje gehad kort na aankoop en dat werd toen keurig en kostenloos opgelost door de verkopende partij.
Overigens komt die partij in Castricum mij idd niet al te betrouwbaar over, dus ik zou niet staan te springen om daar te kopen. Máár: bij pakket 3 krijg je wel een olieservice én een halve tank benzine van ze :deuk:

Autotrust is garantie uitbesteden aan een andere partij, waarbij verkoper precies kan zeggen 'mij niet bellen'.

Heb die naam Autotrust vaker voorbij zien komen op fora en ik ben nogal 'aan' op garantie, maar zal een auto nooit kopen als de garantie is verkocht aan een verzekeringsmaatschappij

Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Al snap ik t wel vanuit het oogpunt van een (kleinere) garage of handelaar, vind ik het ook van weinig vertrouwen en zorg getuigen als je dat uitbesteed. Een goede verkoper staat voor z'n product en neemt dus zelf dat risico. Bovendien zit je dan met zo'n derde partij, die jou nooit gezien heeft en er alle baat bij heeft om jou af te poeieren.

Laatst bewerkt:

EdwardP

Forumguru
Mijn Sup heb ik wel met Autotrust garantie gekocht en de twee garantiegevallen die ik heb gehad zijn keurig opgelost. Alleen niet door de verkopende partij want die heeft er niets meer mee te maken.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
En ondertussen moet de IJsvogel natuurlijk wel nog een beetje vertroeteld worden :jaja:
Met al dat zand en stuifmeel dat recent naar beneden gevallen is was een wasbeurtje hard nodig. Vandaag maar weer eens met de hand gedaan. En tegen de tijd dat ie droog was, ligt er alweer nieuw stuifmeel e.d. op :pardon:

T blijft toch een enorm mooie wagen in dat Storm Blue. Als de Enyaq in die kleur beschikbaar was zou ik 'm zo kopen.
IMG_20260419_172910_copy_2908x2181.jpg

Bovenaan Onderaan