Tees' O2c Arctic Storm Blue - 'IJsvogel'

Eltjo

Forumguru
Het schijnt al de laatste SW Train versie MHI2_ER_SKG13_K4524 te zijn.
Waarschijnlijk zijn de geheugenchips het probleem. Vooralsnog reparatie ca. €360.
Ik maak een nieuw topic daar voor aan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
De halogeenlampen zitten nog steeds in de wagen, heb nog niet de tijd genomen om te kijken wat er mis was met de LEDs. Maar wat me wel opviel: er komt nog steeds minstens zoveel vocht in de koplamp als voorheen, ondanks dat er nu wel een warmteproducerende lamp in zit. Er moet dus wel iets zijn met de lampunit, aangezien links vrijwel nergens last van heeft.

Dus de rechterunit er maar weer uitgetrokken om goed te laten drogen op de verwarming. En vanochtend de rand tussen de behuizing en t polycarbonaat ('glas') af gekit. Er zit daar een soort rubberpakking tussen (die puilt op 1 plekje er een beetje uit), dus het is origineel wel bedoeld als waterdichte aansluiting.
Ik heb hierboor zwarte Polymax bouwkit gebruikt, helemaal rondom afgekit en netjes afgestreken. Polymax is weer en UV-bestendig, dus dat moet wel ff houden.

De boel ligt nu te drogen en gaat er dan morgen of zo weer in. Ben benieuwd of dit het oplost...
IMG_20260227_095349182_copy_3072x4096.jpg IMG_20260227_104533484_copy_4096x3072.jpg

Laatst bewerkt:

hemi24

Donateur
kit-of-pur-v0-sv8uch1n4gdd1.jpeg

Tees

Donateur
Goed idee @hemi24, als dit niet werkt pur ik die hele unit gewoon vol, weet ik zeker dat t niet meer terugkomt :deuk:
Ben benieuwd hoe de garage dáár naar kijkt bij de APK ;)

Bovenaan Onderaan